مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

معرفی آخرین سخنان محصولات اجی ماجی
متأسفانه ، از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ، همه دانش آموزان ابتدایی درس را رها کرده اند و یا توجه بسیار کمی به آن داشته اند و این باعث شده است که آنها مطالب را آنطور که باید و شاید خوب یاد نگیرند و حتی از تنبلی خاصی در یادگیری. زیرا با وجود بازگشایی مدارس ، کلاسهای حضور و غیاب بسیار کم خواهد بود که این به ضرر دانش آموزان است.

از همه مهمتر در این دوره ، دانش آموزانی که سال اول هستند با یک معضل بزرگ روبرو خواهند شد ، اما حرف آخر ، با استفاده از آجی ماجی و روش تدریس ویژه وی ، مژده ای را به والدین و فرزندانش می دهد که دیگر نگران نباشند درس آموختن آجی ماجی دو شخصیت عروسکی هستند که خواهر و برادر هستند و از دانش آموزان کلاس حرف آخر هستند و دانش آموزان قرار است در کنار این دو خواهر و برادر ، معلمان باتجربه و دلسوز ، کل سریال را با سرگرمی و نهایت سادگی یاد بگیرند.


ویژگی های آموزش دی وی دی های اجی ماجی
ساده و قابل درک است

در دی وی دی های اجی ماجی ، دانش آموزان دروس را به ساده ترین شکل ممکن فرا می گیرند تا کاملاً برای آنها قابل درک باشد و گویی آنها در کلاس هستند و به معلم خود گوش می دهند.

 

اجی مجی

 

اجی ماجی داستان یک خواهر و برادر (دو شخصیت عروسکی) به همین نام است که نقشی اساسی در آموزش و پرورش در تمام دوره های ابتدایی بازی می کنند. در دی وی دی های آجی مجی ، از بهترین معلمان کشور برای تدریس در کنار آجی ماجی استفاده شده است. از جمله این معلمان می توان به خانم های مینا قاجار و خانم نوربخش اشاره کرد.

دی وی دی های اجی ماجی
دی وی دی های اجی ماجی


خانم مینا قاجار یکی از بهترین معلمان کشور برای کلاس اول ابتدایی و خانم نوربخش نیز بهترین و با استعدادترین معلم کلاس دوم کشور هستند که با هوش و دانش خود یادگیری را به راحتی انجام می دهند وظیفه برای دانش آموزان در ویدئوی زیر ، بخشی از تولید پشت صحنه DVD های اجی ماجی و تلاشی که برای تولید آنها انجام شده است را مشاهده می کنید.


چرا باید از مدرسه ابتدایی آجی ماجی برای آموزش استفاده کنیم؟
جمله ای که بارها و بارها می شنویم این است که "پیشگیری بهتر از درمان است". همه ما برای فرزندان خود آرزوهایی داریم ، مانند رویای پزشک شدن یا مهندس شدن. اما در سال های اخیر ، حتی در دانشگاه ها ، با افرادی روبرو هستیم که مشکلات اساسی دارند و چیزهای ساده ای نمی دانند.

بسته اجی ماجی
بسته اجی ماجی


بنابراین اینجاست که مشکل پیشگیری مطرح می شود و دانش آموز دوره ابتدایی که از این پس درس ها را به خوبی فرا می گیرد ، در حالی که به ادامه تحصیل در آموزش عالی از جمله ادامه می دهد ، با عبارت "دانش آموز شما از ابتدا ضعیف است" روبرو نخواهد شد. دبیرستان و دبیرستان. و از طرف دیگر ، این یادگیری برای او و حتی یکی از سرگرمی هایش به لذت آورترین کار تبدیل خواهد شد و همه این کارها با آجی ماجی انجام می شود.

دبستان آجی و ماجی شامل آموزش کدام مبانی است؟
اجی ماجی ابتدایی
اجی ماجی ابتدایی
دبستان آجی و ماجی شامل کلیه پایه های ابتدایی یعنی سال اول دبستان تا سال ششم است. مهمترین مزیت بسته اجی ماجی ، میزان کم آموزش و از طرف دیگر لذت بخش است ، به این معنی که دانش آموز دیگر چیزی را حفظ نمی کند و به صورت مفهومی و با انیمیشن با کمک آجی و ماجی کاملاً یاد می گیرد. نتیجه این آموزش از آجی و ماجی کسب بهترین نمرات امتحان است و دانش آموز آمادگی کامل برای ورود به مقاطع بالاتر را دارد و در نتیجه رقابت سالمتر و صحیح تر است.

 

موسسه اجی مجی

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی