مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

زیست شناسی از نظر ضریب با ضریب 12 در بین دوره های کنکور تجربی رتبه اول را دارد ، اما من همچنان به عنوان مشاور که به دنبال مهمترین فصل های زیست برای کنکور هستند با دو گروه از داوطلبان به شدت سر و کار دارم. گروه اول داوطلبانی که وقت کمی دارند و به ضرب المثل "موی زائد از خرس نیز غنیمت است" اعتقاد جدی دارند و نمی خواهند در زمان باقیمانده کاهش دهند و به دنبال یک درصد رضایت بخش هستند. گروه دوم داوطلبانی هستند که از نظر زیست شناسی کنکور مشکل دارند و یا هدف آنها رشته های برتر مانند دندانپزشکی ، پزشکی و پزشکی نیست و این افراد تنها با خواندن مهمترین فصول زیست شناسی کنکور تجربی می توانند به هدف خود برسند. یا مباحث آسان زندگی در کنکور. انجام می دهند. اما در اینجا باید چند نکته را بخاطر بسپارید.

 

کنکور سوالات Bio کاملاً ترکیبی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که فقط با خواندن فصلهای مهم زیست شناسی در کنکور به نتیجه مطلوب برسند.

با توجه به مطالب فوق ، زیست شناسی باید به طور کامل خوانده شود

فقط در موارد بسیار حاد ، به عنوان مثال ، زمان بسیار کمی تا کنکور باقی مانده است ، فقط مطالعه مهمترین فصول بیولوژیکی برای کنکور توصیه می شود.

با توجه به نکات بالا ، تنها در صورت عدم وجود راهی دیگر ، پیشنهاد می کنیم که به مهمترین فصول بیولوژیکی کنکور بیایید. امروز ، در حرف آخر ، شما را با برخی از موضوعات آزمایش شده و موضوعات زیست شناسی تقریباً آسان برای کنکور آشنا می کنیم. و در ادامه به شما آموزش می دهیم که در کمتر از دو ماه کل کنکور را مطالعه کنید ، بنابراین تا پایان با ما همراه باشید و این مقاله جالب را از دست ندهید.

در ادامه می توانید مقاله مهم، زیست گیاهی چند درصد کنکور هست را هم مطالعه کنید.

اهمیت زندگی در کنکور:

معرفی زیست شناسی کنکور و بررسی اهمیت زیست شناسی در کنکور ممکن است یک کار ساده ، پیش پا افتاده و حتی مضحک باشد ، اما در ادامه ، تجزیه و تحلیل عملکرد داوطلبان کنکور را در پاسخگویی به شما ارائه می دهم. به سوالات زیست شناسی ، اعلام شده توسط سازمان سنجش. و بسیار معتبر است و در آنجا عملکرد بسیار بد و افتضاح داوطلبان را در این درس مشاهده خواهید کرد. یکی از ریشه های این مشکل به عدم آشنایی با درس زیست شناسی و ماهیت آن برمی گردد. متأسفانه داوطلبان بدون دانستن اهمیت زیست شناسی در کنکور و ماهیت این دوره و ندانستن نحوه مطالعه زیست شناسی در کنکور ، آن را مطالعه می کنند و نتیجه آماری است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

 

من به عنوان یک مشاور درجه یک ، به شما افرادی که این متن را می خوانید بسیار توصیه می کنم قبل از مطالعه هر درس ، ابتدا آن را بدانید. من در اینجا مختصراً شما را با زیست شناسی آشنا می کنم ، اما اگر به دنبال اطلاعات کاملی در مورد این درس هستید ، فیلم فوق را از دست ندهید ، زیرا نکات کاملاً ناب ​​را آموزش می دهد.

 

زیست شناسی کنکور سومین درس کتاب درسی رشته تجربی بعد از زمین شناسی و ریاضیات است. با ضریب ، از این نظر مقام اول را به خود اختصاص داده و سوال بودجه کنکور را مطرح کرده است. توالی سوالات از س 15ال 156 جزوه ویژه شروع می شود و به سوال 205 ادامه می یابد. زمان پاسخ به زیست شناسی سوالات 36 دقیقه است ، یعنی شما فقط 2.43 ثانیه برای پاسخ دادن به هر س haveال فرصت دارید. ادامه این توضیحات را در ویدئوی بالا مشاهده کنید.

 

عملکرد نامزدها در پاسخگویی به کنکور:

عملکرد نامزدها در پاسخ به سوالات زیست در تصویر بالا ، عملکرد داوطلبان در پاسخ به زیست شناسی سوالات را می بینید ، که ما به شرح زیر برای شما تجزیه و تحلیل می کنیم. در کنکور 97 ، 569984 نفر در جلسه کنکور و در کنکور 98 ، 575484 نفر شرکت کردند. ابتدا به بررسی آمار کنکور 98 می پردازیم

 

افرادی که در زیست شناسی 97 آزمایش منفی داشتند: 132،521 نفر ، معادل 23٪ از کل شرکت کنندگان.

نتیجه: در کنکور 97 ، اگر شما اصلاً جواب زیست شناسی را نمی دانید ، از 23٪ شرکت کنندگان پیشی می گیرید.

 

افرادی که کمتر از 10 درصد زندگی می کنند: 3505050 نفر ، یا 61 درصد از کل شرکت کنندگان

نتیجه: اگر 97 نفر در کنکور فقط به 6 سوال بیولوژیکی پاسخ دهند ، 61٪ شرکت کنندگان را پشت سر می گذارند.

 

افرادی که کمتر از 20 درصد زندگی می کردند: 442731 نفر ، معادل 78 درصد از کل شرکت کنندگان

نتیجه کافی بود که 97 نفر در کنکور به 11 دو کفه پاسخ دهند تا از 78٪ شرکت کنندگان پیشی بگیرند.

 

افرادی که بیش از 50٪ زندگی می کردند: 540،742 نفر ، معادل 95٪ از کل شرکت کنندگان.

نتیجه: فردی که در کنکور 97 فقط به نیمی از زیست سوالات پاسخ داده است ، یکی از 5٪ برتر شرکت کنندگان بوده است.

توصیه می کنم مقاله مهم، تاثیر زیست در کنکور را از دست ندهید.

اما بیایید با 575484 داوطلب که در جلسه کنکور تجربی 98 شرکت کرده اند ، به کنکور 98 برویم:

 

تعداد افرادی که آزمایش منفی داشتند: 151884 نفر ، معادل 26٪ از کل شرکت کنندگان

تعداد افرادی که کمتر از 50 درصد دریافت می کنند: 520،727 نفر ، معادل 90 درصد از کل شرکت کنندگان

تعداد افرادی که به بیش از 50 درصد رسیده اند: 54757 نفر ، معادل 10 درصد از کل شرکت کنندگان

 

در ادامه می توانید برای تهیه محصولات زیست حرف آخر با تخفیف ویژه به سایت مرکزی مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۲/۲۲
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی