مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

سلام ، من بی نظیر عزیزی هستم ، دانشجوی دامپزشکی و کارشناس دانشگاهی مجموعه حرف آخر. دامپزشکی یکی از رشته هایی است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و در سال های اخیر به یکی از برترین رشته های تحصیلی تبدیل شده است. امروز در این مقاله سعی کرده ام پاسخ سوالات شما در مورد رتبه قبولی دامپزشکی را بنویسم و ​​تمام مواردی را که باید در مورد رتبه لازم برای قبولی دامپزشکی دانشگاه سراسری و آزاد گفته شود مرور کردم.

 

شما مانند آخرین رتبه قبولی دامپزشکی ، درصد قبولی دامپزشکی ، سوابق قبولی دامپزشکی و موارد دیگر را بررسی کرده ایم و آنها را در سایت حرف آخر در اختیار شما قرار داده ایم تا داوطلبان بتوانند برنامه ریزی دقیق و با دانش بیشتری داشته باشند. برای کنکور سراسری راه اندازی کنید و با اطلاعات کامل تری وارد مراحل ثبت نام کنکور شوید و هنگام اعلام نتایج کنکور سراسری ، رشته را انتخاب کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

 

چه رتبه بندی برای دامپزشکی لازم است؟

در جدول زیر اطلاعاتی در مورد رتبه هایی که دامپزشک می خواهد درمورد رتبه قبولی مورد نیاز رشته دامپزشکی از داوطلبان سال گذشته بداند ارائه شده است و بر اساس سهمیه ای که دارید ، رتبه مورد نیاز دامپزشک در این منطقه برای قبولی در این رشته مورد بررسی قرار می گیرد. در این مقاله نیز رتبه کنکور دامپزشکی را بررسی کرده ام

 

شرط پذیرش در رشته کاردانی دامپزشکی داشتن مدرک سیستم 4 ساله ، مدرک سیستم جدید یا مدرک پیش دانشگاهی است. پس از فارغ التحصیلی از دوره کاردانی دامپزشکی ، می توانید با شرکت در آزمون های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت ، سطح تحصیلات خود را به سطح دکتری تخصصی ارتقا دهید.

 

دانشگاه های ملی معروف در دوره روزانه در دامپزشکی عبارتند از:

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، علوم پزشکی تهران ، علوم پزشکی ایران ، علوم پزشکی اصفهان ، علوم پزشکی تبریز ، علوم پزشکی شیراز ، علوم پزشکی البرز و

 

در حال حاضر 12 دانشگاه دولتی در کشور وجود دارد که دکترای عمومی دامپزشکی دارند و سالانه حدود 750 نفر در آزمون ورودی دانشجویان دامپزشکی پذیرفته می شوند.

 

آخرین رتبه قبولی دامپزشکی جهانی

در جداول زیر ، آخرین رتبه قبولی دامپزشکی روزانه منطقه 1 براساس رزومه داوطلبان منطقه 1 است. با مشاهده جدول های زیر می توانید از رتبه مورد نیاز دامپزشکی دولتی مطلع شوید.

 

پذیرش دامپزشکی تکمیل ظرفیت

بسیاری از شرکت کنندگان در کنکور تجربی در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هدف قبولی در رشته دامپزشکی را دارند. رتبه قبولی دامپزشکی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فرصتی برای علاقه مندان به این رشته دامپزشکی است تا با کسب رتبه رایگان دامپزشکی بار دیگر شانس خود را در قبولی امتحان کنند. با اعلام نتایج دانشگاه آزاد و تعیین وضعیت قبولی هر یک از داوطلبان ، امکان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که از رشته یا محل قبولی خود راضی نباشند ، وجود دارد. رشته مورد نظر کردن

 

دامپزشکی - دکترای تخصصی / واحد علوم و تحقیقات

 

سطح پذیرش بدبینانه (8846 تا 8921)

 سطح پذیرش منطقه (8845 تا 8797)

سطح پذیرش خوش بینانه (8796 تا 8721)

 

 

دامپزشکی - دکتری تخصصی / واحد ارومیه

 

  سطح پذیرش بدبینانه (7673 تا 7748)

سطح پذیرش منطقه (7672 تا 7624)

سطح پذیرش خوش بینانه (7623 تا 7548)

 

 

سابقه پذیرش دامپزشکی

در اینجا لیستی از سوابق پذیرش دامپزشکی در منطقه 1 ، 2 ، 3 در سال 1998 را تهیه کرده ام. در ضمن ، شما باید سوابق شخصی خود را بررسی کنید تا سهمیه منطقه شما همان شخص باشد. به عنوان مثال ، شخصی که در منطقه 2 است باید سابقه قبولی رشته دامپزشکی کشور منطقه 2 را بررسی کند.

در ادامه می توانید مقاله صفر تا صد معرفی رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی را هم مطالعه کنید.

نتیجه گیری کلی

خوشحالم که در این مقاله تاکنون با من بوده اید. امیدوارم اطلاعات مفیدی دریافت کرده باشید ، من پیشنهاد خوبی را برای جبران زمان باقیمانده به شما دوستان عزیز ارائه خواهم داد. با توجه به اینکه بررسی رتبه قبولی دامپزشکی مورد نیاز هر ساله به پذیرفته شدگان کنکور در رشته دامپزشکی کمک می کند ، از این طریق می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه دامپزشکی با مشاوران مجرب موسسه حرف آخر تماس بگیرید. درباره رتبه قبولی دامپزشکی یا رتبه قبولی سایر رشته های علوم تجربی بدانید.

  • ۰۰/۰۳/۰۱
  • slr srm

دامپزشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی