مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به گفته دوستی که یکی از رتبه های برتر نیز بود و همیشه می گفت: اگر کنکور به جای 8 صبح تا 6 عصر از 8 صبح تا 12 ظهر برگزار می شد ، همه رتبه های آنها یک رقمی و دو رقمی بود. درک این مسئله برای من بسیار دشوار بود و منظور او را اصلاً نمی فهمیدم ، تا اینکه روز موعود فرا رسید و به جلسه کنکور رفتم. برای تمام دروس کاملاً آماده بودم. در اکثر تست ها ، من به کتاب های درسی مسلط بودم ، اما در دو درس گیر کردم. یکی از آنها زبانی بود که وقت کمی برای آن داشتم و اصلاً نمی توانستم 5 آزمون را ببینم. یک ماه از آن روز گذشت و رتبه بندی آمد. من جواب تلاش های خود را دریافت کردم و در رتبه 958 قرار گرفت ، اما همیشه چیزی را از دست می دهم. متأسفم که اگر فقط 5 دقیقه مانده بود و 5 تست دیگر پاسخ داده بودم ، اکنون رتبه من زیر 500 خواهد بود. قصد دارم این مقاله را بنویسم تا به شما عزیزان هشدار بدهم ، مسیر اشتباهی را که در آن قدم گذاشتم تکرار نکنید زمان. بنابراین امروز در سایت مرکزی حرف آخر بحث برانگیزترین روش تست زنی ریاضی کنکور را به شما می آموزم.

 

به یاد داشته باشید که تفاوت بین دارو و پرستاری می تواند در 5 آزمایش باشد و این 5 آزمایش سرنوشت شما را تغییر می دهد. بنابراین صبور باشید و اگر می خواهید سرنوشت خود را در کنکور تغییر دهید مقاله زیر را تا انتها بخوانید.

 

تأثیر ریاضیات در کنکور تجربی و ریاضی

تصور غلط در مورد دروس ریاضی این است که افراد در مورد ضریب درس ریاضی نظر دارند اما باید بدانید که تأثیر یک درس نه تنها به ضریب آن بلکه به سایر عوامل بسیار م effectiveثر از جمله نحوه پاسخگویی داوطلبان به آن درس بستگی دارد. . در تصویر بالا وضعیت نامطلوب داوطلبان در پاسخگویی به آزمونهای ریاضی کنکور در رشته تجربی را مشاهده می کنید. اما این آمار چگونه به داوطلب کمک خواهد کرد؟ تأثیر ریاضیات در کنکور تجربی نشان می دهد که در مقایسه با نحوه پاسخ داوطلبان به درس زیست شناسی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و همین مسئله باعث شده تا درس ریاضیات زیست شناسی از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

 

افزایش درصد ریاضی کنکور با یک تکنیک منحصر بفرد

چگونه درصد ریاضی خود را افزایش دهیم؟ افزایش درصد ریاضی آزمون و کنکور از معضلات بسیاری از دانش آموزان است و باعث شده هزینه های گزافی را برای منابع پرداخت کنند اما قبل از حل هر مشکلی باید ریشه آن را پیدا کرد و به یاد داشته باشید که با هزینه کردن بی هدف چیزی حل نخواهد شد. عامل درصد پایین دانش آموزان در درس ریاضی عدم آشنایی با پیش نیاز های این درس است.

 

با تجربه هایی که من چندین سال به عنوان یکی از اعضای لیست مشاوران حرف آخر دارم که حاصل ارتباط با صد ها دانش آموز است مشکل اصلی دانش آموزان در درس ریاضی مطالعه این درس به صورت پایه به پایه است یعنی از سال دهم مطالعه این درس را شروع می‌کنند؛ دلیل اشتباه بودن این روش هم ارتباطی است که بین مباحث ریاضی کنکور وجود دارد.

 

مباحث ریاضی به دو دسته مستقل و زنجیر وار تقسیم می‌شود و از طرفی مطالب زنجیر وار همانگونه که از اسم آن ها پیداست مانند یک زنجیر به همدیگر متصل هستند به عنوان مثال در مباحث تابع و حد و معالات ما با مثلثات سر و کار خواهیم داشت پس باید قبل از این مطالب مثلثات مطالعه شود یا برای پاسخ به تست های تابع اصل کاری تعین دامنه است که با حل نامعادله و تعین علامت این کار انجام می‌شود پس قبل از این تابع باید معادله و نامعادله مطالعه شود که متاسفانه حتی در آزمون ها هم معادلات را بعد از تابع می‌آورند.

 

روش تست زنی ریاضی کنکور

روش تست زنی ریاضی کنکور

روش زنی ریاضی کنکور به دو عامل درسنامه تستی و عملکرد خود داوطلب برمی‌گردد. داوطلب باید روش هایی را بلد باشد که سرعت تست زنی او را افزایش دهد اما خب مشکلی که اینجا پیش می‌آید بعد از مدتی حجم فرمول هایی که بلد است خیلی بالا می‌رود و به خاطر سپردن آن ها دشوار است.

در ادامه می توانید برای تسلط بیشتر تو درس ریاضی، 7 مبحث تست خیز ریاضی کنکور را نیز مطالعه کنید.

 

روش های تست ریاضی سریع

خوب ، در این بخش ، بیایید با روش های تست سریع ریاضی بیشتر آشنا شویم. مهمترین پارامتر ممکن برای دستیابی به درصد بالایی در دوره ریاضی کنکور ، استفاده از منبع خوبی است که بهترین روشهای تست زنی ریاضی کنکور را آموزش داده است. اما ذکر نکاتی در مورد بهترین تکنیک های ریاضی برای کنکور نیز مهم است. یکی از آنها تعداد روش های آموزش داده شده است. بسیاری از افراد معتقدند هرچه نکات آزمون ریاضی بیشتر بدانند ، می توانند در ریاضیات بهتر عمل کنند. اما به عنوان شخصی که سابقه شرکت در کنکور را داشته و رتبه 958 را کسب کرده ام ، یکی از تجربیات من در جلسه کنکور بوده است. هنگامی که کتابچه سوال شما در جلوی شخصی قرار می گیرد ، او حتی به دلیل استرس نام خود را فراموش می کند ، بنابراین بهتر است تعداد روش های تست ریاضی سریع که یاد می گیرید کمتر و جامع تر باشد تا نتیجه خوبی بگیرید. . در این قسمت از مقاله ، یک هدیه دیگر برای شما داریم ، و آن حل تست مربوط به فیلم قبلی است که با مشاهده عینی آن ، روش های تست ریاضی سریع را برای موضوع درجه 2 یاد می گیرید ، اما معنی آن از روشهای تست سریع است ریاضیات کنکور الگویی است که با کمک آن می توانید تمام سوال مربوط به این موضوع را حل کنید. رسیدن به 100٪ در دوره ریاضی کنکور ممکن است برای بسیاری از افراد یک رویای دست نیافتنی باشد ، اما جالب است بدانید که در کنکور سراسری 99 ، دوره ریاضی سوال شما یکی از چالش برانگیزترین سوال ها بود. وی که در بسته ریاضیات حرف آخر همکاری داشت و توسط استاد مهران قاسمی و استاد عبدالرضا منتظری تدریس می شد ، موفق به کسب 100٪ در دوره ریاضیات کنکور شد. اگر شما هم می خواهید راز موفقیت آقای محمد محمدی پور را درک کنید ، حتما مقاله مصاحبه با رتبه های برتر حرف آخر را ببینید که در آن آقای محمدی پور رمز موفقیت خود در کنکور و درس ریاضی را فاش می کند.

همچنین می توانید در سایت مرکزی حرف آخر پکیج های ریاضی حرف آخر را با تخفیف های ویژه تهیه کنید.

  • slr srm
  • ۰
  • ۰

بهترین منابع کنکور 1400 باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

1- یک منبع کنکوری باید کامل و جامع باشد

 

اگر به دنبال بهترین منابع کنکور 1400 هستید ، باید بدانید که اولین ویژگی کامل بودن و جامع بودن آن است. این بدان معناست که با انتخاب یکی از آنها ، علی رغم این منبع ، نیازی به منابع دیگر نیست و این منبع می تواند به تمام سوال های شما پاسخ دهد و تمام مطالب را در سطح بالایی به شما بیاموزد و پیشرفت شما را تضمین کند. حتما بارها دیده اید که داوطلب علاوه بر شرکت در کلاس کنکور ، دو یا سه کتاب دیگر نیز خوانده است تا نیازهای آموزشی خود را برآورده کند. از این شاخه به آن شاخه نپرید. درباره یک منبع خوب تحقیق کنید اگر منابع اشتباهی را انتخاب کنید ، در پایان کار متوجه اشتباه خود خواهید شد و به دلیل کم بودن زمان ، باید مباحث مهم کنکور تجربی را مطالعه کنید و نمی توانید 100٪ مطالعه کنید. .

 

بهترین منابع کنکور 99

2- بهترین منبع برای کنکور 1400 باید مفهوم محور باشد.

یک منبع خوب باید بتواند به خوبی محتوای کنکور را به صورت ترکیبی پوشش دهد ، یعنی هم نکات ترکیبی را تأیید کند و هم یک مفهوم را آموزش دهد و نحوه خواندن ترکیبی و تست ترکیبی را توضیح دهد. مفهوم مرکز بودن به معنای داشتن چندین فرمول نیست. به عنوان مثال ، اگر منبعی که دارید (مثلاً برای فیزیک) به جای هزاران فرمول به شما مفاهیم می آموزد ، شک نکنید که بهترین منبع را خریداری کرده اید. لحظه ای تصور کنید که به درون جهان ارل که توسط کارما هدایت می شود ، منتقل شده اید. به جای همه این فرمول ها ، اگر بتوانم فقط با یک فرمول یا یک مفهوم به همه تست ها پاسخ دهم ، ایده آل است. نمونه ای از روش آزمون ریاضی برای کنکور و سایر دروس.

دوستانی که میخوان کل پرونده کنکورشون رو در کمتر از 100 روز تموم کنن کافیه یه نگاهی به صفحه پروژه 6040 حرف آخر بندازند.

 

3- آموزش با بیان ساده بهترین منابع کنکور

در این میان ، ممکن است با منابعی روبرو شوید که به گونه ای آموزش داده شده اند که شما متوجه آن نیستید ، یا به آنها خیلی سنگین یا به روشی آموخته شده است که درک آنها برای شما کمی دشوار است. یک منبع خوب باید عاری از هرگونه عبارت سنگین و دشوار باشد. به عنوان مثال ، وقتی معلمی با استفاده از کلمات انگلیسی و یک مفهوم بسیار سنگین تدریس می کند ، مطمئناً کمکی به شما نمی کند ، بلکه محتوای آن را برای شما مبهم می کند. یک منبع باید به گونه ای باشد که مطالب سنگینی را برای شما باز کند و به طور کامل استاد یا کتاب معروف آن را توصیف کند. من واقعاً به شما توصیه می کنم برای مشاهده رزومه خود به صفحه مشاوران ارشد حرف آخر مراجعه کنید.

 

4- اگر روش های سریع تست زنی داشت حتما تهیه کنید

در ضمن ، وقتی مطالب را به خوبی از آن منبع یاد می گیرید ، باید بدانید آیا قادر به پاسخگویی به سوال های کنکورهای سراسری گذشته هستید یا سوال های نوشته شده توسط شما؟ خوب ، یک منبع آنقدر عالی است که به شما تسلط در درس را می دهد تا بتوانید تست بزنید ، یک طرف قضیه است و آموزش نحوه درست تست کردن ، طرف دیگر قضیه است.

 

با کمک آن منبع باید بتوانید تست ها را به سرعت بخوانید و جواب صحیح را بدست آورید ، یعنی تمام تکنیک های لازم برای گرفتن جواب صحیح در کنکور را به شما بیاموزد ، اما نه اینکه برای هر کدام یک تکنیک یاد بگیرید سوال ، زیرا در این نه تنها به شما کمکی نکرد بلکه کار را برای شما بسیار سخت تر کرد. این نشان می دهد که بهترین منابع برای کنکور بدون هیچ مشکلی است.

 

 

آیا DVD آموزشی خوب است یا کتاب کمک آموزشی؟

یکی از رایج ترین مشکلات داوطلبان کنکور انتخاب DVD آموزشی یا DVD کنکور است و سوال رایج شما خوب یا خوب بودن DVD برای کنکور است. بگذارید اولین بحث خود را در این مقاله به بهترین دی وی دی آموزشی کنکور اختصاص دهیم و سپس بهترین کتاب های کنکور را معرفی کنیم. اما اولین سوال خرید دی وی دی برای کنکور است یا نه؟ دی وی دی های آموزش کنکور نیز یکی از بهترین منابع برای کنکور است و متقاضیان زیادی دارد. این سبک آموزش سبکی برای یادگیری داوطلبانه است و از مزایای زیادی برخوردار است ، خصوصاً برای کنکور امسال که مشکل تاج نیز داوطلبان است. و کلاسها و مدارس ممکن است با خطر زیادی برگزار شود.

 

اما متاسفانه نگاه مردم نسبت به DVD کنکور بسیار بد است که از طرف دیگر درست است اما اخیراً این مشکل کاملاً برطرف شده است. اما اگر هنوز سوال را در مورد بهترین دی وی دی های کنکور در ذهن دارید ، حتما فرم زیر را پر کنید یا با 02166576182 تماس بگیرید تا رتبه بندی کنکور 958 را که تقریباً با تمام دی وی دی های آموزشی کنکور آشناست استفاده و استفاده کنید. از مزایای استفاده و همچنین بخشهایی از بهترین دی وی دی های آموزشی را بصورت رایگان دریافت کنید. برای مشاهده سبک تدریس بهترین DVD آموزش کنکور به صفحه نمونه آموزش حرف آخر مراجعه کنید.

 

کدام کتاب های درسی به شما در دستیابی به درصدهای بالا کمک می کند؟

فکر می کنید کتب درسی شما منجر به درصدهای بالا می شود؟ در پاسخ ، من باید این هدف یا رویداد را تا حدی به شما پیشنهاد کنم و البته به عوامل زیادی بستگی دارد و اگر بخواهم به چند مورد از آنها اشاره کنم ، می توانم این گزینه ها را بگویم. خوب ، در بالا برخی از ویژگی های آن کتاب ها آورده شده است. اما هنوز گزینه های دیگری وجود دارد و آن داشتن آزمون های استاندارد و پاسخ های تشریحی است. به یاد داشته باشید که حتی بهترین آزمون نیز می تواند نقش مهمی در موفقیت شما داشته باشد.

در ادامه می توانید پکیج های جامع حرف آخر را هم با تخفیف های عالی تهیه کنید.

 

 شرایط دستیابی به درصدهای بالا با کتابهای درسی چیست؟

این کتاب کار یا کتاب درسی باید دارای یک کتاب درسی بسیار قوی و روان باشد تا شما به سایر کتاب های درسی همانطور که در ویژگی جامعیت و کامل بودن آن اشاره شده است ، نیازی نداشته باشید. اما برای دستیابی به درصدهای بالا با کتاب های درسی ، به یک برنامه خوب و یک مشاور و همچنین تلاش زیاد نیاز دارید.

 

ایرادات همراه شدن با کتاب کمک درسی

خوب ، آیا ممکن است ما با کتاب های درسی مشکلی داشته باشیم یا اصلاً مشکلی وجود دارد؟ این یک سوال است که ممکن است در ذهن بسیاری از شما ایجاد شده باشد ، اما باید گفت بله ، این کتابهای درسی ، هرچقدر هم عالی باشند ، وقت گیر هستند ، به این معنی که شما برای رسیدن به سطح بالایی باید زمان زیادی را صرف کنید درصد ، که برای یک معدن امکان پذیر است. نیست. همه شما می دانید که زمان برای یک داوطلب مانند طلا است ، بنابراین اگر با کتاب های درسی همراه شوید ، رسیدن به مقصد راهی طولانی خواهد بود.

 

به عنوان مثال ، اگر فقط خود را برای کنکور با کتابهای درسی آماده کنید ، باید 500 صفحه کتاب را فقط برای دروس دین و زندگی بخوانید و عناوین و متون را برای سیستم جدید بخاطر بسپارید ، و آیات و روایات بیشتر را برای کتاب قدیمی بخوانید سیستم و البته شما باید مفاهیم و پیام را به خوبی بشناسید و در آنها مهارت داشته باشید. خوب ، اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که فقط دو تا سه ماه باید برای درس دین و زندگی صرف شود.

 

دوستان عزیز ، اما نه تنها شما درس دین و زندگی دارید ، بلکه دروس مهم دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها زمان بیشتری داده شود و حتی زمان لازم است تا تکنیک پاسخ به سوال خود را به طور جداگانه فرا بگیرید !! چگونه ممکن است که او هم همه دروس را بخواند و هم به کلاس برود و وقت را از دست ندهد ؟؟

 

با این توضیحات ، کتابهای درسی از بهترین منابع کنکور هستند؟

پاسخ مثبت است اما چگونه کلمات یکدیگر را نقض می کنند !!! دوستان یک کتاب درسی با منبع می توانند عالی باشند زیرا شما تدریس را از منبع می گیرید و از تست های یک کتاب درسی عالی استفاده می کنید و بهترین ها را برای خود رقم می زنید. بنابراین طبق آنچه گفته شد ، داشتن کتاب درسی خوب است ، اما کافی نیست ، بلکه به یک مکمل نیاز دارد تا شما را به بهترین ها نزدیک کند.

  • slr srm
  • ۰
  • ۰

مامایی یکی از محبوب ترین رشته ها در پزشکی و بهداشت ، به ویژه در میان زنان است. بسیاری از افراد هیچ تمایزی بین ماما و متخصص زنان ندارند. با این حال ، تفاوت های زیادی بین این دو رشته وجود دارد.

 

در این مقاله ، من شیدا کبیر عبادی ، مشاور تحصیلی هستم و به معرفی کامل رشته مامایی می پردازم. اگر شما 90٪ ماما هستید که خواب می بیند یا می خواهد وارد حوزه علوم تجربی شود یا وارد آن می شود ، پیشنهاد می کنم این مقاله را با من دنبال کنید.

 

در طول این مقاله ، سعی خواهم کرد اطلاعات احتمالی در مورد سوال بالقوه ماما از جمله: پذیرش و درصد ، بازار کار ، درآمد ، شرایط ادامه تحصیل و مطالب کامل و جامع را به شما ارائه دهم. علاوه بر این ، برای مطالعه سایر مقالات از مجموعه مقالات معرفی رشته های دانشگاهی ، توصیه می شود که به بخش مقالات معرفی رشته های دانشگاهی مراجعه کنید.

 

ماهیت مامایی

از مامایی می توان به دانش مشاهده ، آموزش ، پیشگیری ، تحقیق ، تشخیص و درمان نهایی اشاره کرد. اصطلاح ماما در گذشته به شخصی گفته می شد که قادر بود زنان را به دنیا بیاورد و به آنها در زایمان کمک کند.

 

با پیشرفت علم پزشکی مدرن ، رشته مامایی به طور گسترده ای توسعه یافته است. زیرا از بدو تولد تا تولد زندگی بشر در زمین ، تولد فرزندان و ادامه حیات انسان ها از قبل وجود داشته است. شاید به همین دلیل است که مامایی یکی از مقدس ترین مشاغل در جهان محسوب می شود.

 

هدف مامایی

هدف علم مامایی و این رشته عمدتا سلامت مادران و نوزادان است. در گذشته ، مامایی فقط صدای قلب جنین و رشد آشکار آن را می شنید. اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به حوزه مامایی ، امروزه می توان اطلاعات دقیق تری در مورد زندگی و تکامل جنین به دست آورد.

 

علاوه بر این ، به لطف فناوری ، در حال حاضر تشخیص خطرات بالقوه ای که زندگی جنین و مادر را تهدید می کند به حداقل رسیده است و در صورت لزوم ، با اقدام فوری پزشک می توان مشکل را حل کرد.

 

وظایف ماما چیست؟

فارغ التحصیلان ماما در زندگی بشر ، به ویژه زنان ، نقشی حیاتی دارند. بر خلاف دیدگاه عمومی در جامعه مبنی بر اینکه مامایی فقط در روند زایمان طبیعی شرکت می کند ، دامنه کار و خدمات مامایی گسترده تر است ، که می توان گفت کل فرآیند از بدو تولد تا پایان زندگی بشر را پوشش می دهد.

 

مامایی شامل بهداشت باروری ، مشاوره ، آموزش و جنبه های مختلف بهداشتی از جمله زنان در دوران بلوغ ، قبل از ازدواج ، پس از ازدواج ، قبل از ازدواج ، پس از بارداری ، پس از بارداری ، مراقبت های اولیه نوزاد ، مراقبت از کودک تا شش سال ، و یائسگی در واقع این آموزش ها سلامت خانواده و جامعه را تضمین می کند.

 

با این حال ، اگر بخواهیم مسئولیت های یک ماما را به طور کامل شرح دهیم ، باید شامل موارد زیر باشد:

در ادامه می توانید مقاله رتبه و درصد لازم برای قبولی مامایی را هم مطالعه کنید.

 

در مورد بهداشت ازدواج ، بهداشت نسل ، بارداری و مسائل پس از زایمان و تنظیم خانواده به خانواده ها مشاوره و راهنمایی دهید

در مورد مسایل بارداری به زنان غیر باردار مشاوره و آموزش دهید

سوابق تاریخچه را گرفته و یک معاینه کامل بدنی انجام دهید

مشاوره و آموزش در مورد موارد و مشکلات بیماریهای بارداری

درخواست آزمایش بارداری ، انجام معاینه سونوگرافی ، انجام آزمایش بارداری منظم و ارجاع ناهنجاری ها به پزشک متخصص

به طور منظم فشار خون ، قد رحم و رشد جنین و ضربان قلب دوره ای را اندازه گیری کنید

داروهای تجویز شده در دوران بارداری

در صورت لزوم کورتاژ شود

درمان عفونت

ماماهای کشیک در اتاق زایمان کار را می پذیرند

به طور منظم فرم های خاصی از پیشرفت کار را بررسی و ضبط کنید و پزشکان اورژانس را مطلع کنید

علائم حیاتی مادر را کنترل کنید

انجام مراحل مختلف زایمان برای بیماران سزارین (توجه: عمل سزارین وظیفه یک متخصص است نه ماما)

پرونده های مادر و کودک را تکمیل و شناسنامه صادر کنید و مادر را به بند منتقل کنید

لازم است نوزادان تازه متولد شده تحت معاینات لازم قرار گیرند

مادران می توانند پس از انجام معاینات لازم ، هنگام زایمان طبیعی از بیمارستان مرخص شوند

 

وضعیت ادامه تحصیل در دوره دکتری مامایی

در حال حاضر ، دو برنامه دکترا برای درجه دکترا ماما وجود دارد که به شرح زیر است:

در ادامه می توانید مقاله معرفی رشته فیزیوتراپی را هم مطالعه کنید.

 

دکتر بهداشت باروری: فارغ التحصیلان این دوره علاوه بر دانش و مهارت های مربوط به بهداشت باروری ، می توانند جنسیت و ماما را نیز استخدام کنند. وی همچنین مسئول آموزش آکادمیک و تحقیقات در زمینه های مرتبط است و در زمینه های سیاست گذاری ، مدیریت و برنامه ریزی مربوط به بهداشت باروری با وزارت بهداشت همکاری می کند.

دکتر مامایی: فارغ التحصیلان این دوره علاوه بر داشتن مهارت های تخصصی در مامایی ، به ویژه در زمینه زایمان طبیعی ، می توانند به عنوان هیئت علمی و کارکنان در سطح دانشگاه نیز خدمت کنند و می توانند آموزش های تخصصی و دانشگاهی در زمینه طبیعی و زایمان فیزیولوژیکی علاوه بر این ، وی علاوه بر علم تحقیق و تولید در زمینه های مرتبط ، مدیریت مامایی را نیز بر عهده دارد.

نتایجی که اظهار شده

 

دوستان و همراهان عزیز امیدوارم مطالب امروز ما برای دوستان عزیز مفید و مثمر ثمر باشد. من (شیدا کبیر آبادی) به عنوان عضو انجمن مشاوران علمی ، سعی کردم تمام توضیحات و موضوعاتی را که ممکن است در سوال با آن روبرو شوید از طریق توضیحات کافی توضیح دهم. اما هر رشته مزایا و معایب خاص خود را دارد. علایق و استعدادهای شخصی هر کس می تواند بهترین کمکی برای همه در راه موفقیت باشد.

 

این یک قانون کلی است که همه افراد همه چیز را نمی دانند. از آنجا که علم در ابعاد مختلف با پیشرفت و پیشرفت روبرو است ، هر شاخه ای از علم به یک حرفه جداگانه تبدیل شده است ، در واقع تحقق اشراف و درک همه زمینه ها غیرممکن است. بنابراین ، درک علایق و استعدادهای شخصی ما بهترین راه برای انتخاب مسیر زندگی ما خواهد بود. امیدوارم روزی همه بچه های سرزمین ما بتوانند راه درست را طی کنند.

  • slr srm
  • ۰
  • ۰

درس ریاضی که داوطلبان تجربی و ریاضیات آن را به یک غول بی شاخ تبدیل کرده اند و 99٪ شرکت کنندگان فراری هستند. داوطلبان رشته تجربی به بهانه پایین بودن ضریب ریاضیات از زیست و شیمی برای کنکور وقت نمی گذرانند و داوطلبان رشته ریاضی به بهانه اینکه می توانند با درصد کم در درس ریاضی موفق شوند ، اما باید بدانید که ارزش ریاضیات انحراف معیار در این دوره به دلیل آمار نامطلوب پاسخ حتی بیشتر از زیست شناسی بوده است. اما از بحث اصلی عدول نکنیم و امروز در دوره ریاضیات مشاوره تخصصی خواهیم داشت و بودجه بندی ریاضی کنکور رشته تجربی و بودجه بندی ریاضی رشته ریاضی را به طور کامل و درس به درس با هم بررسی خواهیم کرد.

 

من یک مشاور آموزشی شایسته هستم و امروز در حرف آخر شما را به خواندن مقاله بودجه بندی ریاضیات کنکور ، که کاملترین مقاله در مورد بودجه بندی ریاضیات کنکور است ، و با صرف چند دقیقه از وقت خود برای مطالعه بودجه بندی ریاضیات کنکور تجربی ، دعوت می کنم. و بودجه بندی ریاضی ریاضی ریاضی شما اطلاعات خوبی در مورد دروس ریاضی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند تا درصد خوب و رضایت بخشی کسب کنید.

در ادامه می توانید برای آشنایی بیشتر با ریاضی حرف آخر، نمونه تدریس ریاضی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

 

درصد ریاضی کنکور را بررسی کنید

چگونه به کنکور ریاضی سوال خود پاسخ دهیم

در بخش فوق ، ما در مورد افزایش تأثیر ریاضیات صحبت کردیم ، که تأثیر ریاضیات نیز از دوره زیست شناسی افزایش یافته است و چنین آماری به دلیل انحراف استاندارد در دوره ریاضیات به دلیل پاسخ به سوال این است. دوره. در تصویر بالا ، آمار پاسخ داوطلبان به آزمون ورودی ریاضیات سوال را در دو سال 1997 و 1998 مشاهده می کنید که عملکرد ضعیف داوطلبان را نشان می دهد.

 

باید بدانید شخصی که به 15 درس ریاضی سوال پاسخ می دهد در بین 2٪ شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و این بدان معنی است که مسیر او برای رسیدن به هدفش بسیار روان خواهد بود. اما اگر این آمار را با درس زیست شناسی در کنکور 98 مقایسه کنیم ، از هر 100 شرکت کننده در رشته تجربی ، 26 نفر زیست شناسی را آزمایش منفی کرده اند و از هر 100 نفر 10 نفر زیست شناسی بالای 50٪ را کسب کرده اند و با این مقایسه ، دلیل اهمیت زیاد شما می توانید ریاضیات کنکور را درک کنید. برای درک بهتر و مشاوره تخصصی در مورد درس ریاضی ، توصیه می کنم مقاله مباحث مهم کنکور ریاضی را از این سایت بخوانید.

همچنین در ادامه می توانید مقاله بهترین دی وی دی ریاضی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی

بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. اما یک اشتباه مشترک در بین داوطلبانی وجود دارد که با توجه به بودجه کنکور سوال و بودجه ریاضیات کنکور تجربی ، فصول مهم را انتخاب می کنند که این اشتباه بزرگی است. به عنوان مثال ، استفاده از مشتق بیشترین مبحث مورد آزمایش در بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی است ، اما داوطلب به تنهایی نمی تواند این مبحث را برای مطالعه انتخاب کند زیرا برای پاسخ دادن به سوال مربوط به مشتق کاندیدا باید معادله را تسلط داشته باشد و نابرابری و عملکرد.

 

اما توجه داشته باشید که در سال 1999 بودجه ریزی ریاضی کنکور تجربی با این آزمون ها متفاوت است و دلیل آن این است که حذف کنکور ، یعنی 20٪ از دروس سال دوازدهم ، شامل احتمال کل و مخروطی است. بخشها می توانید استفاده کنید و در صورت تغییر در بودجه ریزی ریاضی کنکور تجربی ، این مقاله بلافاصله به روز می شود.

 

بودجه بندی کنکور تجربی ریاضی سوال

اما در اینجا ما قصد داریم بودجه بندی ریاضیات سوال برای کنکور تجربی را به روش دیگری ارائه دهیم ، و آن بودجه بندی ریاضیات سوال ریاضی کنکور تجربی بر اساس مبانی است. کنکور آزمایشی بودجه بندی ریاضی سوال اگر به عنوان مبنایی ارائه شود ، می توان گفت که هر سطح دارای 7 فصل است. سهم ریاضیات سال دهم بودجه بندی ریاضیات کنکور تجربی و سال های یازدهم و دوازدهم تقریباً 30٪ بودجه ریاضیات سوال کنکور تجربی است.

 

بودجه بندی ریاضی فیزیک ریاضیات

ریاضیات بودجه بندی ریاضی

دانشجویان ریاضی همچنین می توانید دسته سوال و بودجه ریاضیات خود را برای فیزیک ریاضیات همانطور که در بالا نشان داده شده است مشاهده کنید. همانطور که مشاهده می کنید ، از بودجه ریاضیات کنکور ، 36٪ از بودجه ریاضیات شما به کتاب های ریاضی دهم و حساب یک و دو حساب ، 32٪ سوال شما به کتاب های هندسه دهم ، یازدهم و دوازدهم و 18٪ به بودجه بودجه ریاضیات اختصاص می یابد. رشته ریاضیات مربوط به کتاب ریاضیات گسسته و 12 درصد مربوط به کتاب آمار و احتمالات است.

 

ریاضیات بودجه بندی ریاضی

ریاضیات بودجه بندی ریاضی

اما بودجه ریاضی سوال دوره ریاضی است که از دوره های ریاضی سال دهم طراحی شده و حساب های یک و دو را تشکیل می دهد و می توان گفت که همه داوطلبان ریاضی از بودجه بودجه ریاضیات بیشتر روی این سوال ها استفاده می کنند و برای رسیدن به درصد مطلوب سرمایه گذاری می کنند . . دوستان خوب من به پایان مقاله بودجه ریزی ریاضی برای کنکور رسیده ایم و سعی کردم همه موارد مربوط به مقاله بودجه ریزی ریاضی در رشته تجربی و بودجه بندی ریاضی در کنکور ریاضی را ارائه دهم. امیدوارم جواب سوال خود را گرفته باشید. سوال حتماً از طریق نظرات از خود سال کنید تا بتوانم مستقیماً با شماره 02166576182 بخش مشاوره حرف آخر پاسخ دهم و با من تماس بگیرم.

دوستانی که میخوان پکیج های ریاضی حرف آخر را با تخفیف ویژه تهیه کنند کافیه به سایت حرف آخر مراجعه کنند.

  • slr srm
  • ۰
  • ۰

همیشه وقتی حرف از زیست می شود، داوطلب همیشه با نوعی احساس هیجان همراه است و فکر می کند قادر نخواهد بود زندگی را به طور کامل بخواند یا آن را به خوبی انجام دهد ، زیرا این حیاتی ترین درس آزمایش است و نقش مهمی در رتبه بندی داوطلبان دارد. بنابراین داوطلب باید به بهترین منابع و بهترین مربی برای خود بیندیشد تا بتواند در این ماراتن نفسگیر یک کشور مغرور ظاهر شود ، به خصوص اگر یکی از رشته های برتر پذیرفته شود. اما چه کسی بهترین مدرس زیست شناسی کنکور است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا این عنوان را به خود اختصاص دهد؟ تا آخر با ما باشید.

 

دوستان برای موفقیت در درس زیست شناسی باید این دوره را به خوبی بخوانید و آن را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید به راحتی به سوالات دشوار کنکور پاسخ دهید. اما فقط خواندن و یادگیری به تنهایی نمی تواند شما را به آنجا برساند. اگر مرور کافی نداشته باشید ، نمی توانید مطالب را در ذهن خود ثبت کنید و بسیاری از تست ها را حل کنید و تمرین و تکرار زیادی داشته باشید.

 

ویژگی های بهترین مربی زیست شناسی

1. داشتن اطلاعات کافی

در مورد یک موضوع بسیار مهم مانند زیست شناسی که ضریب بالایی نیز دارد و شامل مقدار بسیار زیادی ماده است ، معلم باید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشد تا سوالی وجود نداشته باشد که نتواند به آنها پاسخ دهد و همچنین در رشته. در جنبه های مختلف زندگی از جمله حیوانات ، انسانها ، گیاهان و ژنتیک تبحر داشته باشید و بتوانید داوطلب را برای دستیابی به پاسخی کامل راهنمایی کنید.

 

محتوای غالب

2. داشتن بهترین بیان

بیان نقش بسیار بسیار مهمی در یادگیری دارد ، بنابراین اگر معلم کمی بی حوصله عمل کند یا خیلی سریع تدریس کند ، نه تنها به داوطلب کمکی نشده است بلکه گیج شده است و دانش آموز حتی ممکن است یاد نگیرد چه موقع او چیزی یاد گرفته است. از آن درس بگذرید و دنبال آن نروید. اما اکنون در نظر بگیرید که معلم همه مطالب را یک به یک با حوصله و سخنوری و با هیجان مضاعف به داوطلب آموزش می دهد. این کار دانش آموز را علاقه مند و انگیزه می دهد تا درس را بخواند ، حتی اگر ضعیف باشد یا از درس متنفر باشد.

 

3. انتقال محتوا به بهترین روش ممکن

بسیاری از مربیان عزیز ما ، به دلیل اینکه اطلاعات زیادی در مورد موضوعی دارند ، کاری که آنها انجام می دهند آموزش بسیار بالایی است که باعث می شود بسیاری از داوطلبان ضعیف یا حتی متوسط ​​، معنای مربی را درک نکنند و یاد بگیرند. آنها از آن درس ناامید شده و درس را حذف کرده و مطالعه آن را متوقف می کنند. معلم بهترین خواهد بود که تمام سطوح را در نظر بگیرد و درس را با توجه به تمام سطوح تدریس کند و مطالب را به آنها یاد دهد به طوری که کاملاً در ذهن آنها بماند تا هیچ سوالی در ذهن آنها نقشی نداشته باشد زیرا هیچ ابهامی نبود.

 

4- هوشمندانه رفتار کنید

در مورد هوشمندانه عمل کردن ، باید بگویم که معلم باید مطالب را به گونه ای به داوطلب آموزش دهد که مطالب به هیچ وجه از ذهن او خارج نشود و مدتها آن را به خاطر بسپارد. همانطور که در بالا ذکر شد و شما نیز آگاه هستید ، زیست شناسی از حجم بسیار بالایی برخوردار است ، بنابراین باید به گونه ای آموزش داده شود که داوطلب سریعتر آموزش ببیند و بیشتر در مورد بررسی این حجم از مطالب فکر کند.

 

اصولاً هوشمندانه عمل کردن به این معنی است که آموزش در کمترین زمان ممکن انجام می شود و بقیه وقت را به مرور ، تمرین و تکرار می گذرانید. زیرا هرچه موارد بیشتر باشد تسلط داوطلب بر درس بیشتر می شود و نتیجه بهتری خواهد داشت.

در ادامه بودجه بندی زیست کنکور را هم مطالعه کنید.

نظرات با بالاترین امتیاز در مورد اساتید زیست شناسی حرف آخر

1. صحبت های علیرضا رای از رتبه بندی حرف آخر

 

وقتی اسم آقای شاکری یا آقای شعبانی را می شنوید چه حسی دارید؟

متخصص در نحوه خواندن بیو.

+ دکتر شیروانی چطور؟

- خیلی سخت. رسیدن به جاهای فوق العاده ای که با دیدن سوال کنکور می گویید خیلی سخت است ، این خوب است !!

+ آقای واعظی عزیز ، دبیر عربی؟

- بمب انگیزشی

+ آقای منتظری دبیر ادبیات؟

- حرفه ای در طرح سال

+ آقای یوسفیان پور عزیز ، دبیر دین و زندگی؟

- دقیق و وقت شناس

+ آقای منتظری؟

- شخصی که دیدگاه مردم را در مورد ریاضیات تغییر دهد ، خواه صفر باشد ، 50 یا 100.

- من پیشنهادی برای نامزدهای کنکوری دارم. امسال باید روش درست را انتخاب کنند تا تجربه تلخ نشستن پشت کنکور در سال آینده را نداشته باشند.

در ادامه می توانید محصولات زیست حرف آخر را با تخفیف ویژه در سایت مرکزی حرف آخر مشاهده کنید.

 

  • slr srm