مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

موسسه اجی مجی

آجی ماجی داستان یک خواهر و برادر (دو شخصیت عروسکی) به همین نام است که در آموزش و پرورش در کل دوره ابتدایی نقش اساسی دارند. در دی وی دی های آجی مجی ، از بهترین معلمان کشور برای تدریس در کنار آجی ماجی استفاده شده است. از جمله این معلمان می توان به خانم مینا قاجار و خانم نوربخش اشاره کرد.

دی وی دی آجی مجی
دی وی دی آجی مجی


خانم مینا قاجار یکی از بهترین معلمان کشور برای کلاس اول دبستان و خانم نوربخش نیز بهترین و با استعدادترین معلم کلاس دوم کشور است که با هوش و دانش خود ، یادگیری آسانترین کار ممکن برای دانش آموزان است. در ویدئوی زیر ، برخی از تولیدات پشت صحنه DVD های Ajay Maji و تلاشی که برای تولید آنها انجام شده است را مشاهده می کنید.


چرا باید از مدرسه ابتدایی آجی ماجی برای آموزش استفاده کنیم؟
جمله ای که بارها و بارها می شنویم این است که "پیشگیری بهتر از درمان است". همه ما برای فرزندان خود آرزوهایی داریم ، مانند رویای پزشک یا مهندس بودن. اما در سال های اخیر ، حتی در دانشگاه ها ، با افرادی روبرو هستیم که مشکلات اساسی دارند و چیزهای ساده ای نمی دانند.

بسته اجی و ماجی
بسته اجی و ماجی


بنابراین ، اینجاست که مشکل پیشگیری مطرح می شود و دانش آموز دوره ابتدایی که از این پس درس ها را به خوبی می آموزد ، در حالی که به تحصیل ادامه می دهد ، با جمله "دانش آموز شما از همان ابتدا ضعیف است" روبرو نخواهد شد. بالاتر ، از جمله مدارس راهنمایی و دبیرستان. و از طرف دیگر ، این کارآموزی برای او و حتی یکی از سرگرمی هایش به لذت بخشترین کار تبدیل خواهد شد و همه این کارها را با آجی مجی انجام خواهد داد.

مدرسه ابتدایی اجی و ماجی شامل چه مبانی است؟
اجی و ماجی ابتدایی
اجی و ماجی ابتدایی
دبستان اجی و ماجی شامل تمام پایه های ابتدایی است ، یعنی از سال اول دبستان تا سال ششم. مهمترین مزیت بسته آجی ماجی ، میزان کم آموزش و از طرف دیگر لذت بخش است ، به این معنی که دانش آموز دیگر چیزی را حفظ نمی کند و به صورت کاملا مفهومی و با انیمیشن با کمک آجی و ماجی یاد می گیرد. نتیجه این آموزش آجی و مجی کسب بهترین نمرات آزمون است و دانش آموز آمادگی کامل برای ورود به مقاطع بالاتر را دارد و در نتیجه رقابت سالمتر و صحیح است.

 

موسسه اجی مجی

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی