مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

بررسی تخصصی ادبیات جامع استاد محسن منتظری

ادبیات فارسی همیشه یکی از درس هایی برای دانش آموزان محسوب می شود که کسل کننده و وقت گیر است به طوری که حتی در امتحان ها هم برای خواندن آن کلنجار می روند چه برسد برای کنکور!!! اکثر دانش آموزان بر این باورند که زدن هر تست در 41 ثانیه و از همه مهم تر تست هایی که جواب شان صحیح باشد و به ازای هر تستی که می زنید بتوانید به 4درصد در کنکور دست پیدا کنید کار هر کسی نیست ولی دوستان باید بدانید که اگر راهش را بلد باشید یعنی بدانید از چه منبعی استفاده کنید دیگر ادبیات آن ادبیات کسل کننده نخواهد بود می شود درس مورد علاقه ات!!! خب کافی است یک گشتی در میان منابع بزنید و با انواع آن ها آشنا بشید اما من قصد دارم شما را با ادبیات جامع حرف آخر آشنا کنم.

دوستان برای رسیدن به موفقیت در حالی که دانش آموز هستید یا یک فرد شاغل و زمان زیادی ندارید باید منبعی را انتخاب کنید که در عین کامل بودن بتواند به شما در زمان کم تمامی درس ها را بیاموزد و شما را به پیشرفت نزدیک و نزدیک تر کند و در نهایت شما را به هدفتان برساند.

 معرفی پکیج ادبیات جامع حرف آخر نظام جدید

ادبیات با توجه به ضریب بالایی که دارد از لحاظ اهمیت درصدر دروس عمومی واقع می شود. ادبیات جامع حرف آخر شامل 5 مبحث تاریخ ادبیات، قرابت معنایی، آرایه های ادبی، زبان فارسی و املا و لغت می باشد. کل تامی که در کنکور به این درس اختصاص داده می شود 18 دقیقه می باشد پس باید حتی اگر شد بتوان کمتر از این تایم هم تست های ادبیات را زد تا بتوان تایم آن را برای سایر دروس ذخیره کرد.

با استاد منتظری می توان این کار را انجام داد چرا که ایشان ادبیات را به صورت تصویرسازی و شهودی سازی و الگو تدریس می کنند و شما می توانید این درس را با به یادآوری الگوها و انیمیشن هایی که موجود است به درستی و سریع پاسخ دهید. استاد منتظری ادبیات را به شکل یک داستان درآورده و آن را با لهجه های مختلف  به گونه ای تدریس کرده اند که به هیچ وجه نه از درس زده می شوید و نه از تدریس ایشان خسته می شوید.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

پکیج تاریخ ادبیات حرف آخر

استاد منتظری برای تک به تک شعرا و نویسندگان در این پکیج داستانی مختلف ساخته اند و در این داستان ها از لهجه های مختلف استفاده می کنند که بسیار این درس یا مبحث را برای شما جذاب و دیدنی ساخته اند سهم این مبحث از سوالات کنکور 3 سوال و 12 درصد می باشد.

پکیج املا و لغت حرف آخر

این محصول با انیمیشن های بینظیری تدریس شده اند به طوری که در یک انیمیشن جذاب تعداد زیادی لغات را با معانی شان به خوبی یاد خواهید گرفت و در این انیمیشن ها یکسری شخصیت ها وجود دارند که سبب می شود به شما در زمان پاسخگویی به سوالات کنکور کمک نماید چون که شما آن ها را به یاد خواهید آورید و خیلی سریع تر به جواب خواهید رسید. سهم این مبحث از سوالات کنکور 5 سوال و 20 درصد می باشد.

پکیج آرایه های ادبی حرف آخر

استاد منتظری در این پکیج با استفاده از الگوهای بینظیرشان این بخش را که ممکن است برای شما سخت و حجیم و وقت گیر باشد به راحتی و با لهجه های مختلفی تدریس کرده اند به گونه ای که انگار برای هر آرایه ای در ذهن شما یک فایل جداگانه وجود دارد که با برخورد با آن فقط کافی است آن فایل را باز کرده و به آن دسترسی پیدا کنید و به جواب برسید. سهم آرایه های ادبی از سوالات کنکور 3 سوال و 12 درصد می باشد.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

پکیج قرابت معنایی حرف آخر

در این پکیج به شما آموزش داده می شود که اصلا چگونه بتوانید به مفهوم یک بیت دست پیدا کنید و آن را به خوبی متوجه شوید چگونه شعر را بخوانید و چگونه به بررسی قرابت معنایی آن بپردازید فقط کافی است با الگوهای استاد منتظری پیش بروید تا در کم ترین زمان به نتیجه برسید. . سهم قرابت معنایی از سوالات کنکور 9 سوال و بیشترین درصد ادبیات به این مبحث اختصاص پیدا کرده که 36 درصد می باشد.

پکیج زبان فارسی حرف آخر

پکیج زبان فارسی حرف آخر با الگوهای منحصر به فرد استاد منتظری به شما تدریس داده می شود. ایشان برای راحت تر شدن کار و یادگیری بهتر این مبحث از مثال های بسیاری استفاده می کنند و تک تک آن ها را به طور کامل به شما آموزش می دهند. سهم این بخش از سوالات کنکور هم 5 سوال و 20 درصد می باشد.

معرفی استاد محسن منتظری/ استاد ادبیات حرف آخر

استاد محسن منتظری مدرس ادبیات فارسی کنکور در آموزشگاه های کشور هستند و کارشناس گروه هماهنگی دفتر آموزش و کارشناس گروه برنامه ریزی و توسعه دفتر آموزش در وزارت نیرو بودند. همچنین ایشان کارشناس گروه توسعه آموزش دفتر آموزش تا سال 86 در تحقیقات و فناوری بوده اند.

در ادامه می توانید پکیج کامل حرف آخر رشته تجربی نظام جدید، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید.

ویژگی تدریس استاد منتظری

استاد منتظری دارای برنامه ریزی های مشخصی برای هر یک از بخش های ادبیات می باشند به طور مثال برای املا و لغت انیمیشن های آموزشی در بخش قرابت نحوه مطالعه شعر و در نهایت یادگیری مفهوم آن، در آرایه و زبان فارسی الگو ها و شهودی سازی هایی که صورت گرفته و در تاریخ ادبیات استفاده از داستان ها و تصاویر جذاب برای یادگیری بهتر داوطلبان استفاده کرده اند.

استاد منتظری برای ایجاد یک چنین برنامه ریزی های مشخصی و ساخت انیمیشن و تصاویر و... به مدت سه سال تمام تایم گذاشته اند و زحمت بسیاری کشیده اند. از ویژگی هایی که این استاد در تدریس شان دارند و باعث جذب بیشتر داوطلب به سوی تداریس ایشان می شود این است که ایشان به شدت شوخ طبع و پر انرژی هستند و تمامی قسمت ها را با لهجه ها و گویش های مختلف تدریس می کنند.

ایشان همچنین نحوه مطالعه صحیح هر مبحث را در ابتدا به شما آموزش می دهندو به شما تست زنی تک تک مباحث را با استفاده از تست های فراوانی که حل می کنند یاد می دهند.

این محصول مناسب چه کسانی می باشد؟

تمامی افراد در هر سنینی می توانند از این محصول بهره بگیرند چه نظام جدید باشند چه نظام قدیم و چه کسانی که مدت های زیادی از کنکور فاصله داشته اند و دیگر تقریبا چیزی از ادبیات در یاد ندارند برایشان این پک مناسب خواهد بود چرا که تمامی مطالب از صفر تا صد به شما آموزش داده شده است. اگر شما در این درس ضعیف هستید یا پایه قوی ای دارید شما هم میتوانید با این پکیج خود را به درصدهای بالا برسانید.

برنامه ریزی برای مطالعه این محصول به چه صورت می باشد؟

ما مشاورین موسسه حرف آخر با استفاده از پرونده ای که برای شما عزیزان تشکیل می دهیم به شما برنامه ای را مطابق شرایط خودتان خواهیم داد که در این میان برای این که این برنامه خصوسی سازی شود از شما یک آزمون تعیین سطح نیز گرفته می شود. این آزمون تعیین می کند که شما در تمامی دروس به چه صورت هستید یعین پایه ضعیفی دارید یا قوی هستید سپس طبق آن برای شما برنامه ای طبق دی وی دی ها تنظیم می شود که بدانید چطور با آن دی وی دی ها کار کنیدو نتیجه بگیرید.

نظرات داوطلبان در رابطه با پکیج ادبیات جامع حرف آخر

اکثر داوطلبان بر این باورند که بیشترین اتفاقی که برای ما رخ داد این بود که در ابتدا به ادبیات علاقه مند شدیم ثانیا انرژی استاد منتظری به ما نیز منتقل شد ایشان با روحیه بالایی که داشتند سبب شدند تا ما هم با روحیه به تمامی درس هایمان نگاه کنیم و به نتیجه برسیم.  برخی از داوطلبان به این نکته اشاره کرده اند که با اینکه از ادبیات متنفر بودیم تصمیم گرفتیم برای یک بار دیگر برای این درس با استاد منتظری وقت بگذاریم ولی وقتس شیوه تدریس ایشان را دیدیم دیدمان نسبت به این درس تغییر کرد.

در نهایت همه آن ها از روش تدریس بینظیر استاد تشکر کرده اند و معتقدند استاد باعث شد تا ادبیات را آن طور که باید یاد بگیرند.

چرا این محصول را بخریم؟

در این پکیج شما دلزده و خسته نمی شوید!!! همه چیز بر وفق مراد است چون که استاد منتظری با بیانی شیوا و لهجه های فوق بامزه ادبیات را به شما می آموزند. کامل است و در کمترین زمان آن را یاد خواهید گرفت. افرادی که شاغلید این پکیج برای شما عالی است چون که هم آن را خوب یاد میگیرید و با روش های سریع تست زنی استاد به درصد بالا هم دست پیدا می کنید. بیان ساده است و یادگیری درس از زبان استاد بسیار ساده تر!!!

می توانید کامل مقاله را در سایت مرکزی حرف آخر مطالعه بکنید.

 

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی