مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

سلام دوست خوبم امیدوارم حالتون عالی باشه و تا وقتی این مقاله رو میخونید تمام تلاش خود را برای کنکور کرده و مسیر را با قدرت ادامه می دهید.

یکی از عواملی که می تواند کیفیت کار ما را تعیین کند ، چه در کنکور و چه در سایر کارهایی که انجام می دهیم ، میزان رضایت ما از خودمان است.

ما اولین و مهمترین شخصی هستیم که نتیجه کار ما بر روش تأثیر می گذارد ، بنابراین ما کسانی هستیم که در وهله اول ، کاری را که انجام می دهیم ، اقدامات و کیفیت کار خود را انجام می دهیم.

و اگر بعضی اوقات متوجه می شویم که به اندازه کافی از خود راضی نیستیم ، باید علت را در خود جستجو کنیم. زیرا ما مسئول تمام تصمیماتی که می گیریم و کارهایی که انجام می دهیم هستیم.

اگر بعضی اوقات از کیفیت ، کمیت و یا کلیت کاری که انجام می دهید کاملاً راضی نیستید ، این نشان می دهد که شما از خود انتظار دارید و چقدر برای کاری که انجام می دهید ارزش قائل هستید و می خواهید کار خود را به بهترین شکل انجام دهید و بیشترین رضایت از خودتان.

گاهی اوقات داوطلبانی را می بینیم که در چنین شرایطی قرار دارند ، یکی از آنها سرعت مطالعه کمی دارد و شما فکر می کنید که باید آن را افزایش دهید ، دیگری دائماً در ذهن خود افکار منفی دارد و با خود می گوید من نمی توانم ، یکی از آنها می خواند برای چند روز و چند روز برای آن مقدار. او از اینکه دیگر نمی تواند به مدرسه برود خسته می شود.

نکته مهم این است که این شرایط و افکاری که ذکر کردیم می تواند برای همه اتفاق بیفتد و اگر مشکل مشابهی داشته باشید تنها نیستید. اما مهمترین نکته این است که اگر در چنین شرایطی قرار دارید ، نمی دانید چه کاری باید انجام دهید یا به دنبال راهی (همان افرادی که می خواهند از کیفیت کار خود راضی باشند) و روند خود را بهبود ببخشید.

بعضی اوقات باید در جستجوی راه حل مشکلاتی باشیم که در درون خود ذکر کردیم. گاهی اوقات وقتی با چنین مشکلاتی روبرو می شویم ، خود ما دلیل آن هستیم ، گاهی اوقات در اهداف خود چنان مصمم نیستیم که برای رسیدن به آنها سخت تلاش کنیم.

و این باعث می شود که آنقدر به خود ایمان نداشته باشیم که باور کنیم می توانیم به آن اهداف برسیم ، یا آنقدر در کار خود اطمینان نداشته باشیم که بدانیم این اقدامات ماست که ما را به اهداف خود می رساند.

گاهی اوقات ما روی موج سینوسی حرکت می کنیم ، یک روز حالمان خوب است و با تمام وجود در حال مطالعه هستیم ، روزی آنقدر بی حوصله و خسته شده ایم که حتی نمی توانیم یک صفحه را مطالعه کنیم.

اما ممکن است شما با اهدافی که تعیین می کنید تعیین شوید و در صحت عملکرد خود شک نکنید ، اما با مشکلاتی که در بالا ذکر شد روبرو خواهید شد.

افکار منفی ناخواسته به شما می آیند و شما را به ناامیدی می کشانند ، یا ممکن است همانطور که ذکر کردیم وارد یک روند سینوسی شوید و همه اینها باعث می شود که نتوانید انتظاراتی را که از خود دارید برآورده کنید و مدام خود را سرزنش کنید که چرا من اینگونه هستم . من شدم.

اگر چنین مشکلاتی در کنکور سر راه شما قرار گرفت ، باید بدانید که بهترین راه حل این است که آگاهانه با مشکلات کنار بیایید و با آنها منطقی برخورد کنید تا بتوانید به راحتی آنها را دور بزنید و مسیر خود را برای رسیدن به هدفی که دنبال می کنید ادامه دهید.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی