مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

مطالعه کل دروس در 2 ماه شاید امری محال و غیر ممکن به نظر برسد البته تا دو سال قبل!! اما امروز برای اولین بار در کشور و با پروژه 6040 حرف آخر این امر امکان پذیر شده است. یعنی داوطلب فقط در 2 ماه می‌تواند کل دروس خود را مطالعه کند و در 40 روز هم حدود بیست بار کل دروس را مرور کند. احتمالا هنوز هم برایتان قابل باور نباشد پس این گزاش خبری را از دست ندهید و با صرف چند دقیقه تا آخر مطالعه کنید. در انتها یک خبر فوق العاده هم از حرف آخر شما خواهیم داد که در 5 روز می‌تواند سرنوشت کنکور شما را تغیر دهد و با روش های کاملا اصولی تر مشغول آماده سازی خود برای بزرگترین ماراتن علمی کشور یعنی آزمون کنکور شوید. با حرف آخر می تونید از بهترین منابع کمک آموزشی کنکور بهره مند بشید.

 

موسسه علمی آموزشی حرف آخر در سال 1390 توسط استاد عبدالرضا منتظری بناگذاری شد که خود استاد منتظری تدریس ریاضی این مجموعه را نیز برعهده دارد. اما این موسسه اندکی متفاوت تر از سایر موسسات است! یعنی داوطلب با آموزشی کاملا اعجاب برانگیز مسیر کنکور خود را طی می‌کند. آموزشی که در آن دیگر خبری از حفظ کردن و یاد گرفتن فرمول نیست! دلیل این امر هم آموزش شهودی مطالب است و استفاده از الگو به جای فرمول. آموزش شهودی تدریس را به شدت جذاب می‌کند و استفاده از الگو نیز دیگر داوطلب را از دست فرمول ها نجات می‌دهد و به جای حفظ صدها فرمول با کمتر از 30 الگو در جلسه کنکور حاضر خواهد شد. همچنین پر مخاطب ترین پروژه این مجموعه پروژه 2 ماهه است که انقلابی در زمینه آموزش است. برای مشاهده آموزش حرف آخر حتما سری به  سایت حرف اخر بزنید تا با سبک این موسسه آشنا شوید. شما می توانید با استفاده از پکیج های حرف اخر، همه درس هارو حتی بدون حفظ یک کلمه یاد بگیرید.

فیزیک حرف آخر

اما بهتر است بدانید که این موسسه جزو پر بازده ترین موسسات آموزشی در ایران محسوب می‌شود به طوری که در سال 98 با کسب 51 رتبه زیر 300 محبوبیت خود را در میان داوطلبان چند برابر کرد و اثباتی بزرگ برای کاربردی بودن تدریس و پاسخگویی آن در جلسه کنکور برای سوالات کنکور بود. از جمله رتبه هایی که این موسسه در کنکور 98 کسب کرد می‌توان به رتبه 10، 12، 18، 81، 83، 87 و ... اشاره کرد که چنین بازدهی به ندرت در کنکور ایران پیدا می‌شودکه صرفا و تنها به کمک تدریس های حرف آخر به چنین رتبه هایی رسیده باشند ( بدون هیچ منبع دیگری). در کنار این رتبه ها افراد زیادی هم به چشم می‌خورند که درصد 100 را نیز کسب کرده اند؛ به عنوان مثال در درس دین و زندگی 15 نفر و در درس فیزیک 5 نفر به درصد 100 رسیدند. موسسه حرف آخر انقلاب تازه در نحوه تدریس مطالب کنکور ایجاد کرد.

 

تعداد 100 های فیزیک در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد. بهتر است بدانید این درصد به خاطر سبک تدریس فیزیک در این موسسه است.  فیزیک که اکثرا آن را با ماهیت فرمولی می‌شناسند اما در تدریس استاد کامیار دیگر خبری از فرمول نیست. به قول استاد فیزیک مانند ساختمانی است که داوطلب از بیرون به آن نگاه می‌کند و ظاهر آن را می‌بیند اما استاد کامیار با تدریس شهودی خود داوطلب را به داخل ساختمان می‌برد تا خود از درون و به صورت کامل همه چیز را مشاهده کند. در این تدریس همه چیز شهودی و تصویری است به عنوان مثال در مبحثی مانند قوانین نیوتون داوطلب به جای حفظ کردن قوانین نیوتون آن را لمس خواهدکرد. تدریس های این درس به نوبه خود بسیار جذاب و کاملا متفاوت با هر درس دیگری است. برای مشاهده تدریس های رایگان این درس می‌توانید از طریق صفحه فیزیک حرف اخر اقدام کنید. اگه میخواید با عالی ترین اساتید کنکور، درس بخوانید کلیک کنید.

شیمی حرف آخر

اما در مورد اساتید این موسسه هم بهتر است حرف بزنیم. بهترین اساتید در سطح ایران برای هر درس گرد هم آمده اند و در اتاق فکر حرف آخر مشغول تهیه محتوا برای هر درس هستند. از جمله این اساتید می‌توانید به علیرضا یوسفیان پور مدرس جوان و به نام دینی است که کل دینی را فقط در 14 الگو و بدون حفظ حتی یک کلمه به شما آموزش می‌دهد. استاد مجتبی محمودی مدرس زبان که برای اولین بار در کشور کل لغات زبان کنکور را به کمک داستان سازی و انیمیشن به داوطلبان یاد می‌دهد. استاد شاکری، استاد شعبانی و استاد روان، مدرسین زیست حرف آخر که کل زیست کنکور را با استفاده از انیمیشن آموزش می‌دهند که باعث یادگیری عمقی زیست می‌شود و داوطلب درسی مانند زیست را به صورت کاملا مفهومی و بدون حفظ کردن یاد خواهد گرفت. حرف آخر پر بازده ترین موسسه آموزشی کنکور در ایران است.

اما می‌توان درس شیمی را از بهترین دروس این موسسه قلم داد. حدود نصف سوالات شیمی از بخش مسائل شیمی طرح می‌شود که جزو دشوارترین مباحث نیز می‌باشد. در روش های عادی برای آموزش این مبحث از حجم انبوهی از فرمول ها استفاده می‌شود اما در این مجموعه کل مسائل شیمی فقط با 3 الگو و بدون هیچ فرمولی در 3 ساعت تدریس می‌شود و در 27 ساعت حدود 2000 تست سراسری و تالیفی فقط با همین الگو ها حل می‌شود و چنین سبکی در ایران مختص استاد غلامحسین شیروانی است که برای مشاهده کامل رزومه و نحوه تدریس می‌توانید وارد صفحه استاد شیروانی شیمی شوید

  • ۹۹/۰۸/۱۸
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی