مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

البته همه اهمیت شرکت در آزمون را می دانند اما متأسفانه در بین داوطلبان کنکور و حتی والدین ، ​​فلسفه شرکت در آزمون فقط سطح و نمره ای است که در اکثر خانواده های کنکور وجود دارد و مشاهده شده است که به دلیل پذیرش درصد یا سطح امتحانات توسط اعضای خانواده پایین است یا با دیگران مقایسه می شود. یک خبر ویژه برای دوستانی که میخوان حرف آخری بشن، محصولات حرف اخر فقط به مدت محدودی دارای تخفیف های بسیار خوبی هستند پس فرصت رو از دست ندید.

اما اصل اصلی آزمون چیست؟ هدف از آزمایش اندازه گیری و آزمایش یک شخص است تا بفهمد آیا آنچه که تاکنون خوانده است معتبر است؟ به همین دلیل است که خود را برای شناسایی نقاط قوت و ضعف شما آزمایش می کند.

اما بیایید اینجا متوقف شویم! گفته می شود که باید آنچه را که قبلاً خوانده ارزیابی کند. این بدان معنی است که او باید ابتدا مطالب را بخواند و سپس در امتحان شرکت کند.

این مفهوم امروز کاملاً منحرف شده است ، زیرا اولین کاری که داوطلبان باید انجام دهند این است که حتی قبل از مطالعه در آزمون ثبت نام کنند و بعد از دو هفته در امتحان مطالعه کنند و این تحقیق خالی است ، یعنی می توان گفت ، دارای 9 دوره بررسی است. به جای دوره جمع بندی

اکنون آزمون به پایان رسیده است و فرد متوجه می شود که کدام مباحث دارای نقاط ضعفی است ... اگر بخواهد این نقاط ضعف را برطرف کند ، فرصت بعدی تست را از دست خواهد داد. در نتیجه ، در آزمون جمع بندی ، ذهنیت جبرانی را به محتوا می بخشد ، اما در آزمون خلاصه ، به دلیل تعداد زیاد و زمان کم ، نمی توان مطالب را واقعاً دوباره انجام داد. اگه تو فیزیک خیلی ضعیف هستید و میخواید به نقطه قوتتون تبدیل کنید، فیزیک موسسه حرف آخر بهترین گزینه هست.

اینجاست که حرف آخر یکبار برای همیشه این مشکل را حل می کند.

معرفی جامع 10 بسته تست تم سیستم جدید

متوجه یک مشکل تست شده اید. فلسفه آزمایش صحیح قبل از هر چیز نیاز به تحقیق دقیق در این زمینه دارد. در فرآیند یادگیری ، دوره های مرور و خلاصه باید دنبال شود ، و همچنین باید در آزمون یادگیری شرکت کنند.

سپس ، در قالب یک آزمون (استاندارد کامل و مطابق با کنکور) ، خود را ارزیابی کرده و نقاط قوت و ضعف خود را در هر مبحث تعیین کنید. بعد از آزمون ، می توانید با خطاهای خودتان مقابله کنید ، و علت خطا را در هر مسئله پیدا کنید و برای جلوگیری از تکرار ، با آن مقابله کنید. متأسفانه ، این وضعیت در هیچ آزمون مشاهده نمی شود دانش آموزان همزمان با آزمون دوره را مطالعه می کنند و سطح و درصد بسیار مهمتر از یافتن کاستی ها و. پوشش آنهاست.

با این حال ، با گذراندن مجموعه ای از ده امتحان نهایی ، همه این سوالات برطرف شده و دیگر نیازی به آزمون های دیگر ندارید.

ویژگی های 10 عنوان آزمون آخر:

در ده آزمون موضوعی گذشته ، با نوع جدیدی از آزمون در ایران آشنا می شویم که از دو قسمت تشکیل شده است.

1-تست:

در هر مرحله ، داوطلبان باید با دقت مطالعه و با دقت برنامه ریزی محتوای هر کلاس را انجام دهند و آزمون های کافی را برای مطابقت با هر موضوع انجام دهند. برای هر دوره درسی خاص ، داوطلب باید یک آزمون بگذارد ، طبق این آزمون ، او می تواند تست کند که آیا یادگیری وی از کارآیی مناسبی برخوردار است یا خیر.

اما آزمون چگونه است؟ آزمون فرم بودجه کنکور را تصویب می کند ، به این معنی که برای هر کلاس با توجه به بودجه کنکور سوال می کنید.

با این حال ، همه سوالات در نامه آخر نیستند و فقط سوالات بسیار مهم را می توان در کنکور دانشگاه مطرح کرد.

من وقت زیادی را برای پرسیدن این سولات صرف کردم و سعی کردم از دیدگاه طراح برای طراحی سالات استفاده کنم و استانداردترین سولاتی را که ممکن است در این آزمونها بوجود بیاید به شما ارائه خواهم داد.

1-پاسخ:

دلیل اینکه به این نکته اشاره کردم که با روش آزمون جدیدی آشنا خواهید شد این است که پاسخ نامه وجود دارد و در هیچ آزمون دیگری جواب نامه وجود ندارد.در نامه آخر ، پاسخ نامه به صورت کاغذی در اختیار داوطلبان قرار نمی گیرد. بله برای نمایش جواب در فیلم. در ادامه می توانید رتبه برتر های حرف آخر را هم مشاهده بفرمایید که امسال هم مثل سال های دیگه تو کنکور کولاک کردند.

شما باید بعد از هر آزمون بررسی کنید و درصد هر کلاس و سوالات را به درستی یا غلط پاسخ دهید. در این مرحله ، وقتی نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کردید ، باید آنها را بپوشانید ، در واقع این آخرین کلمه ای است که استاد بر آن تسلط دارد. بعد از اتمام هر تست ، کمی استراحت خواهید کرد و مشکل را تجزیه و تحلیل خواهید کرد. در هر درس به سوالات نادرست پاسخ داده اید ، به عنوان مثال 28 سوال تستی در کلاس عربی اشتباه وجود دارد. در پاسخ نامه ، روی س 28ال 28 کلیک کنید ، معلم مربوطه می آید ، اما مستقیماً مسئله را حل نمی کند ، اما قبل از حل مسئله ، مجدداً به آزمودنی کتاب های درسی مرتبط با موضوع آموزش داده می شود و سپس آنها برای حل مسئله می روند ، اما این آخرشه. این یک کار نیست ، اما پس از حل مشکل ، همه سوالات فرعی پرسیده می شود. به عنوان مثال ، اگر سوالی از این طریق پرسیده شود ، راه حل چیست ، یا اگر پارامتر خاصی شناخته شده باشد و س theال از ما پارامتر دیگری بخواهد ، چگونه حل می شود ، یعنی ممکن است 5 یا 6 سوال دیگر از یک سوال مطرح شود مسئله.

هر زمان که امتحان می دهید ، دو عملکرد خواهید داشت.

عملکرد 1: شما در آزمون شرکت خواهید کرد و با انواع آزمون آشنا خواهید بود و سرعت و توابع آزمون را بهبود می بخشید.

تابع دوم: هنگام حل هر مسئله ، اولین کار بررسی کتاب درسی است ، یعنی شما از طریق هر آزمون کل کتاب درسی را مرور می کنید ، به عبارت دیگر ، در تست 10 مبحث ، ده موضوع را در هر موضوع مرور می کنید بار.

چه کسی برای بسته تست ده حرف آخر مناسب است؟

از طریق این بسته نرم افزاری ، اولین آزمون دهنده یاد می گیرد که چگونه به همان روش آخرین معلم تست بزند ، یعنی دیگر مثل قبل تست نمی زند ، اما مانند یک معلم می تواند هر درسی را حل کند تست. اما همانطور که گفته شد بهتر است از اصل آزمون استفاده کنید ، یعنی ابتدا کتاب درسی و حجم آزمون را مطالعه کنید و سپس محلول آزمون را وارد کنید. شخصی که بتواند این عمل ها را به درستی انجام دهد ، صرف نظر از اینکه کنکور است یا شخصی که ده ها سال در کنکور شرکت کرده است ، می تواند به راحتی به نتایج دلخواه برسد. اما نحوه اجرای مرحله به مرحله مرحله به مرحله انجام می شود ، یعنی در اولین آزمون ، آزمون دهنده ممکن است نتواند نتیجه مطلوبی را بدست آورد. این جای نگرانی نیست ، زیرا در هر آزمون انجام شده ، هر آزمون دهنده درصد افزایش می یابد و او می تواند قدرت خود را در این زمینه احساس کند. به جایی رسید که در آزمون دهم به بالاترین درصد در هر درس رسید. در ادامه می توانید زیست نظام جدید حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

 

در آخر ، ده تست را چگونه برنامه ریزی می کنید؟

برنامه ریزی یکی از مسئولیت های یادگیری است و فردی که می خواهد از 10 آزمون استفاده کند باید برنامه ریزی دقیق داشته باشد تا بتواند در یک دوره زمانی مشخص کل دوره را از طریق یک دوره مرور کامل و آزمون به پایان برساند و یک هفته قبل یک دوره از دوره ها را به پایان نرساند . بنابراین ، سرانجام تصمیم بر این است که مشاور از طریق یک سری فرم ها وارد عمل شده و هویت هر یک از داوطلبان را بررسی کند ، آنها اطلاعات هر داوطلب را دریافت می کنند و بر این اساس یک برنامه زمانی و کمی برای استفاده از آنها و دستیابی به نتایج در اختیار داوطلبان قرار می دهند. . .

چرا 10 تست آخرین حرف با بالاترین رتبه است؟

بهتر است پاسخ مهراد زارع را که در کنکور آزمایشگاه 1997 رتبه 31 را کسب کرده است ، بشنوید.

مهراد زارع:

"در ابتدای کنکور 97 ، من واقعاً احساس کردم که قبلاً 20 تست داده ام و احساس بسیار خوبی دارم. این 20 تست برای کلاس ریاضی من بسیار مفید بوده است." من 30 دقیقه پاسخ دادم و رسیدم برای 5.92٪ از س questionsالات ، من از حرف آخر استادان منتظری و بهترین محتوای آموزشی که آنها تولید کرده اند بسیار قدردانی می کنم. "

تفاوت بین 10 آزمون گذشته و سایر منابع آموزشی:

همانطور که قبلاً ذکر شد ، تنها منبعی در ایران که از پاسخ برای تجزیه و تحلیل سولات استفاده می کند ، موسسه "آخرین نامه" و مجموعه ای از بیست نوع امتحان است که منابع آموزشی و امتحانات تجربی چنین آزمون هایی را ندارند.

برای هر درس ، در نامه قبلی ، چندین نویسنده مشهور مشارکت داشته اند و هزاران سوال برای هر درس آماده شده است ، اما از این تعداد ، فقط 250 سوال انتخاب شده است برای یک طبقه ، مانند دین و زندگی. به همین دلیل است که برخی می گویند در 10 آزمون اخیر استانداردترین سوالات را حل خواهید کرد.از طرف دیگر ، در سال 1997 ، این 10 سوال امتحانی با 100٪ سوالات کنکور مطابقت داشت ، به این معنی که کنکور با 10 سوال برتر مطابقت ندارد سوالاتی که به امتحان شباهت ندارند. .

چرا ما باید 10 بسته تست نامه نهایی تهیه کنیم؟

علاوه بر منابع خوب ، داوطلبان به آزمون های خوب و استاندارد نیز نیاز دارند تا بتوانند مفهوم آزمون صحیح را اجرا کنند و سولات در واقع استاندارد هستند و فقط می توانند در مرحله کنکور مورد استفاده قرار گیرند تا به نتایج مطلوب برسند. جمله آخر قالب آزمون 10 موضوعی علاوه بر بررسی همه موارد در هر آزمون و افزایش سرعت و قدرت آزمون ، همه این امکانات را برای شما فراهم می کند.

  • ۹۹/۰۸/۱۸
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی