مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

 

در دنیای امروز ، بیشتر نگرانی ها و نگرانی ها معطوف به بیماری عروق کرونر قلب و اثرات مخرب آن است. می توان گفت که آموزش یکی از مواردی است که بیشترین تأثیر را در مواجهه با این بیماری تجربه کرده است. با شیوع این بیماری و تعطیلی مدارس و کمبود کلاس ها و نبود امکانات و زیرساخت های کافی برای آموزش مجازی در کشور ، یکی از مهمترین دغدغه های والدین در این دوره سلامت فرزندان در کنار آن است. تحصیلات مناسب. اما آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی به کلی نگرانی والدین رو حل میکنه.

 

امروز ما بهترین و موثرترین راه حل برای آموزش ابتدایی کامل و با کیفیت همراه با حفظ سلامتی فرزندان شما را نشان می دهیم ، که همان آموزش نمایشی دوره های ابتدایی با اجی مجی است. با خواندن این مقاله تا پایان از هدیه ویژه سایت اجی مجی به ارزش دویست هزار تومان لذت ببرید

 

دروس مقدماتی را با انیمیشن و تصاویر انجام دهید.

در دنیای مدرن ، با ارتقا سطح علوم اجتماعی انسانی ، آموزش جهانی با استفاده از روش های جدید و پیشرفته مانند تصاویر و انیمیشن ها بر اساس آخرین فن آوری ها و نقشه های جهان ، به سمت آموزش سوق یافته است. خوشبختانه در سالهای اخیر ، آموزش و پرورش در ایران در همان مسیر پیشرفت کرده و آموزش با استفاده از روشهای سنتی (با استفاده از روشهای قدیمی و سنتی) با همان آموزش جهانی جایگزین شده است. هدف اصلی این روش آموزشی ، آموزش مباحث مهم و کاربردی در قالب داستان ، انیمیشن و انیمیشن با کیفیت بالا ، جالب ساختن اهداف خاص یادگیری در دوره ابتدایی است. بنابراین ، دانش آموزان دیگر نیازی به صرف وقت زیادی برای حفظ ندارند ، زیرا یادگیری با استفاده از تصاویر ، انیمیشن ها و جلوه های بصری انجام می شود که باعث افزایش احتباس ماده در مغز می شود و ماده را بارها و بارها جذب می کند. . تا به امروز ، اجی مجی اولین و تنها مجموعه دوره های مبتدی در جهان است که از همان تکنیک های مدرن (یعنی الگوها و انیمیشن ها) استفاده می کند.

 

ویژه اجی مجی

یکی از مهمترین ویژگی های موسسه اجی و مجی  دستورالعمل های داستان سرایی کاملاً شهودی آن است. آخرین نامه این کار را انجام داده است. در واقع ، آموزش به شیوه ای نمایشی و بر اساس داستان های مختلف انجام می شود و دانش آموزان متوجه نمی شوند که سخت ترین و مفهومی ترین موضوعات را یاد می گیرند. این داستان ها با استفاده از فناوری روز در یک محیط سه بعدی ساخته می شوند و دانش آموزان در قالب داستان با موضوع آشنا هستند.

یکی دیگر از مزایای این موسسه استفاده از دو عروسک اجی و مجی  در آموزش است که یادآور فضای کلاس برای دانش آموزان است و با شیطنت ها و سوالات خاص خود موضوع را برای دانش آموز شما ملموس تر می کند. در حقیقت ، موسسه اجی مجی نماینده دانش آموزان است و تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز توسط معلم از طریق اجی و مجی ایجاد می شود و به درک بهتر مطالب کمک می کند.

 

مربی اجی مجی

معلمان مشهور ملی در برقراری ارتباط اصول تدریس در این مسسه مشارکت داشته و دانش آموزان را قادر می سازند بر اساس آخرین فن آوری روز دنیا آموزش جامع دریافت کنند. مینا کاجار مسئول کلاس اول دبستان است. او یک معلم بسیار با استعداد است ، 10 سال سابقه تدریس در کلاس اول ابتدایی دارد و همیشه در تعطیلات ایالتی و ملی به عنوان معلم و قاضی حضور دارد. این چارچوب آموزشی که به عنوان یکی از مهمترین مبانی آموزشی در نظر گرفته می شود ، کاملا روان و روایی است و برای اولین بار در این سطح در مقیاسی اجرا شد که به طور کامل و کامل کل کتاب را پوشش می دهد.

 

کلاس دوم ابتدایی توسط نرگس نوربخش تدریس می شود. بسیاری از شما از طریق فضای مجازی با آموزه های وی آشنا هستید. نرگس نوربخش یا همان "اجازه" معروف تمام دوره های روانشناسی را به پایان رسانده و با اختلالات یادگیری دانش آموزان آشنا است. این امر یادگیری دانش آموزان را بر اساس این موانع آسانتر می کند. ویژگی بارز یادگیری آنها تکرار محتوا و استفاده از داستان های مختلف است که یادگیری کودکان را سرگرم کننده می کند. نوربخش علاوه بر تدریس ، سعی در آموزش آداب و مدیریت دارد.

 

ریحانه رضایی مسئول تدریس کلاس سوم ، یکی از عناصر اصلی مدرسه ابتدایی است. این نمره بسیار مهم است زیرا دانش آموزان به تدریج تحصیلات ابتدایی را رها می کنند و به سراغ مباحث مهم و عملی مانند جداول ضرب می روند. لذت ببرید که این معلم جوان و مصمم آموزش بسیار لذت بخش و مهیجی را ارائه داده است. مهمترین قسمت کارتون آموزشی در مورد شهر ماهی است. هر قسمت از یادگیری سناریوهای جذاب و جذابی دارد تا دانش آموزان بدون احساس خستگی و خوشبختی بتوانند چیزها را کشف کنند.

کلاس چهارم ابتدایی توسط فرزانه صدیقی تدریس می شود. آنها را به خانه ببرید. از ویژگی های آموزشی آن می توان به تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های بصری و متحرک ، استفاده از سناریوهای مختلف در اجی مجی ، آموزش در سطوح و هوش مختلف و حل سالات در تمام دروس ریاضی اشاره کرد. شامل انجام و استفاده از قطارهای شماره برای آموزش است.

 

نیلوفر کهرمانی در کلاس پنجم ریاضیات تدریس می کند. یکی از مهمترین نگرانی ها ، درس ریاضی و هماهنگی دانش آموزان است. وی برای رسیدن به این هدف ، تلاش کرد ریاضیات را به روشی خلاقانه و جذاب آموزش دهد تا دانش آموزان از یادگیری ریاضیات لذت ببرند. موفقیت صفات آموزشی آن می تواند ریاضیات را با خنده ، شادی ، خلاقیت و شادی آموزش دهد.

 

بدون شک ، یکی از چالش برانگیزترین و مهمترین دوره های دوره 5 ، دوره علوم تجربی است که توسط زهرا بلووند تدریس می شود. از مطالب غیرضروری ، آموزش جامع و حتی تدریس های فراتر از کتاب خودداری کنید. استفاده از عواطف و احساسات همه کودکان از ویژگی های بارز آموزش آقای بلوند است.

 

اکرم دمیرچلی نیز در سال پنجم فارسی را فرا گرفت. دمیرچلی ، یکی از بهترین معلمان ادبیات و فارسی مقدماتی ، این درس شیرین را ایجاد کرد که یادگیری آن برای دانش آموزان دشوار است.

 

معلمان کلاس 6 اجی مجی توسط معلمان مختلفی تدریس می شوند ، از جمله مربی احمدی معلم کلاس 6 اجتماعی و نیلوفر قهرمانی معلم ریاضی کلاس 6 و همچنین معلمان کلاس 5. آنها این دوره ها را دارند و البته بانی دوره های ویدئویی و قصه گویی در این زمینه هستند.

 

20٪ تخفیف دروس در هر کلاس به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه اجی مجی 20٪ از محصول آموزشی خود را به صورت رایگان برای همه دانش آموزان ارسال کرده است تا از این آموزه های منحصر به فرد استفاده کنند و همچنین با روش ها و ویژگی های تدریس هر معلم آشنا شوند و بتوانند از بسته های هدیه اجی مجی بهره مند شوند.

 

مشاوره ویژه در مورد محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های متمایز این موسسه که آن را از سایر موسسات متمایز می کند ، حضور کارشناسان و مشاوران اجی مجی در کنار دانش آموزانی است که با پشتیبانی مشاوران نقش ویژه ای در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما خواهند داشت. همچنین می تواند از نکات پشتیبان بهره مند شود. با خیال راحت می توانید محصولات اجی مجی را از سایت مرکزی موسسه خریداری کنید.

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی