مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

دوره ابتدایی یکی از مهمترین سالهای تحصیلی دانش آموز است و بر این اساس ریشه های تحصیلات او کاشته می شود و اگر در سایر مقاطع تحصیلی آموزش خوبی ببیند ، برای دوره اول مشکلی وجود ندارد ، اما اگر به آنها پیشنهاد نشود آموزش مناسب ، تأثیرات آن. در مراحل بالاتر قابل مشاهده خواهد بود و اینجاست که حکم پیشگیری قبل از درمان لغو می شود. کرونا در سالهای اخیر صدمات جدی به بخش آموزش وارد کرده است و با تبدیل از آموزش حضوری به آموزش مجازی و عدم آمادگی برای گذراندن دوره های آموزش مجازی ، منجر به عدم ارائه آموزش کافی به دانش آموزان شده است. بدون شک ، دغدغه والدین یافتن بهترین آموزشی است که فرزندان آنها بتوانند به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و دروس خود را با خیال راحت فرا بگیرند. آموزشی که امروز می خواهیم به شما ارائه دهیم همان آموزشی است که بدنبال آن بودید و ما آن را به عنوان آموزش اجی و مجی می شناسیم.

 

در سال 98، جهان با متجاوز به نام ویروس کرونا مواجه شد که نظم را در همه زمینه ها تغییر داد و حتی بخش آموزش نیز از شر این مزاحم خلاص نشد. در این قسمت کلیه فعالیت ها به تمرینات مجازی و حتی مجازی تبدیل شده اند اما با کیفیت بسیار پایین. در همین راستا ، یک مسسه جدید به نام اجی مجی به عنوان نشریه دیجیتالی فعالیت می کند که محتوای آموزشی تولید می کند و از معلمان برتر کشور برای تدریس هر درجه و همچنین ترکیبی از فن آوری و آموزش به جای والدین و دانش دیگر استفاده می کند. دانش آموزان از این مزیت بهره مند می شوند ، فعالیت های خود را آغاز می کنند. چالش ها و مسائل. اوه ، آنها هیچ تحصیلاتی ندارند. در مرحله بعدی ، اجی مجی و معلمان این مجموعه و همچنین یک هدیه ویژه را که این موسسه به صورت رایگان و برای مدت زمان محدود به داوطلبان می دهد ، به طور کامل معرفی خواهیم کرد

 

آموزش و طراحی فیلم برای دوره های ابتدایی موسسه اجی مجی

ابتدا ، بیایید نگاهی به عنوان این مجموعه آموزشی بیندازیم و اینکه برای چه فلسفه ای مخفف است! اجی مجی از نام دو عروسک به همین نام مشتق شده است که به همراه اساتید در تدریس این مجموعه حضور دارند و به تعبیری دانشجویانی را نشان می دهند که تأثیر زیادی در تدریس داشته اند. بنابراین ، پس از یادگیری کمی با این مجموعه ، دانش آموز دیگر نمی تواند از مدرسه بلند شود و حتی ترجیح می دهد به جای تماشای کارتون و فیلم ، مدرسه را تماشا کند. از طرف دیگر ، اجی و مجی همچنین نقش یک یادگیرنده را بازی می کند و در هر کلاس می تواند نقش یک یادگیرنده درون گرا ، برونگرا ، خجالتی و ... را بازی کند. معلمان با استفاده از اصول روانشناختی متناسب با شرایط هر زبان آموز آموزش می دهند. لطفا مشکلات فوق را بیان کرده و تا حدی برطرف کنید.

 

اجی مجی همچنین با آوردن فناوری به بخش آموزش برای اولین بار در کشور ، در آموزش خود انقلابی ایجاد کرده است. بدین ترتیب از بهترین فناوری ها مانند 3D ، AR و ... برای همه تدریس ها استفاده می شود که دانش آموز می تواند با آن آموزش را درک کرده و مطالعه کند و این بار دیگر نیازی به حفظ یا حتی حفظ یک کلمه نیست. ... هیچ چی. دانش آموز با آموزش هر مبحث با تصاویر معلمان این مجموعه و همچنین داستان های آنها به عمق هر مبحث می پردازد و مطالب را به روشی تصویری کاوش می کند و از این منظر آموزش بسیار جالب خواهد بود. ... بنابراین نباید از نقش اجی مجی غافل شد زیرا دانش آموزان به زودی به آنها نزدیک می شوند.

 

استفاده از برترین معلمان کشوری در موسسه اجی مجی

بهترین معلمان کشور برای ارائه درس برای هر کلاس استخدام شدند. افرادی که سالها در این زمینه تخصص داشته و بهترین آموزشهای قابل تصور را ارائه داده اند. قبل از اجی مجی ، شرکت در این کلاسها برای معلمان ممکن است برای بسیاری چالش برانگیز باشد ، اما به دلیل محدودیت های حضور امکان پذیر نبود. اما با تدریس اجی مجیAA Maji ، در هر کجای ایران که باشید امکان پذیر است و مانند این است که بصورت خصوصی در کلاس بهترین معلمان کشور و با فیلم های آموزشی اجی مجی حضور داشته باشید ، هم از نظر هزینه و هم از نظر زمانی. حفظ و اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما بهترین آموزش را دارند.

 

 

 

اما در مورد مربیان اجی مجی بسیار مهم است که همه این مدرسان از بهترین معلمان کشور هستند و می توانند در جشنواره های مختلف از جمله تولید محتوا و سالها تجربه آنها به آنها کمک کنند. اجی مجی و تیم محتوا. بصری به دانش آموزان بدهید. معلمان اجی مجی خانم مینا کاجار در کلاس اول ، خانم نرگس نوربخش در کلاس دوم ، خانم ریحانه رضایی در کلاس سوم و خانم فرزانه صدیقی در کلاس چهارم هستند. برای تدریس دروس پنجم و ششم از معلمان مختلف استفاده شد. خانم نیلوفر قهرمانی در کلاس های 5 و 6 ریاضیات تدریس می کند ، خانم اکرم دمچرالی هدایا و بهشت ​​را در کلاس های 5 و 6 تدریس می کند ، خانم مریم احمدپور کلاس 5 ابتدایی را تدریس می کند ، خانم زهرا بولیوند در کلاس 5 کلاس درس علوم و مطالعات را تدریس می کند - مسئولیت خانم مریم احمدی. برای اطلاعات در مورد لیست قیمت محصولات اجی مجی ، می توانید به وب سایت مجموعه مراجعه کنید.

 

20٪ محتوای آموزشی رایگان برای هر کلاس ، هدیه اجی مجی برای دانش آموزان

اجی مجی همچنین توجه ویژه ای به دانشجویان خود دارد. در هر سطح ، می توانید 20٪ از کل محتوای آموزشی هر کلاس را به صورت رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمام دوره های سطح اجی و مجی انتخاب شده است و می توانید در کمترین زمان از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان دبستانی خود را در یادگیری و خواندن مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان مدرک + نام دانشجو داشته باشید. و نام خانوادگی خود را برای SMS اجی مجی به شماره 10002907 ارسال کنید تا متخصصین آموزش اجی مجی بتوانند بلافاصله با شما تماس بگیرند و عزیزانتان را ارجاع دهند.

 

 البته ، مزیت بزرگ اجی مجی که همراه محصولات شماست ، مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این موسسه است. بهترین متخصصان و مشاوران علمی در کنار شما خواهند بود و در تهیه محصولات آموزشی به شما کمک می کنند. پس از آماده سازی محصولات ، پشتیبانی نیز دریافت خواهید کرد و مشاوران جمع آوری نیز در کنار شما خواهند بود و برای بهترین نتیجه و کارایی بالا راهنمایی های لازم را به شما می دهند تا بتوانید پرونده آموزش را در کمترین زمان تکمیل کنید. Termina اجی مجی راهنما باشید و نتیجه دلخواه را بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • slr srm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی