مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

مشاوره حرف آخر

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

  • ۰
  • ۰

آیا می دانید کمتر از 1٪ داوطلبان کنکور ادبیات تجربی بیش از 70٪ را کسب کرده اند. ادبیات در کنکور ضریب 4 دارد و مهمترین مبحث عمومی محسوب می شود و درصد خوبی در این موضوع می تواند سرنوشت شما را تغییر دهد. همچنین دوره اول در کتابچه عمومی سوالات کنکور گنجانده شده است که تأثیر روانی زیادی در روند پاسخگویی به سایر دروس دارد. اگر به درس ادبیات به خوبی پاسخ دهید ، بسیار بهتر و با اطمینان بیشتری ادامه خواهید داد و می توانید شرایط جلسه را بهتر کنترل کنید. بنابراین امروز تصمیم گرفتیم به شما آموزش دهیم که روش مطالعه ادبیات کنکور را به حرفه ای ترین سبک ممکن مطالعه کنید.

 

بنابراین دانستن روش های مطالعه دروس کنکور به ویژه ادبیات کنکور به صورت اصولی و راه حل های طلایی می تواند نقش زیادی در موفقیت شما در کنکور داشته باشد.

 

بنده رضا عباسی فر ، دانشجوی دندانپزشکی و مشاور علمی ، در این مقاله می خواهم یک بررسی کامل از روش مطالعه ادبیات کنکور داشته باشم و روش مطالعه را به شما بگویم که من خودم به درصد مطلوب و رشته دندانپزشکی

 

فقط با چند دقیقه می توانید کیفیت تحصیلات خود را بسیار بالا ببرید و این درس را بهتر و اصولی بخوانید و به درصد مورد نظر و رشته مورد علاقه خود نزدیکتر شوید.

پس با ما همراه باشید.

 

حرفه ای ترین روش برای مطالعه ادبیات کنکور:

روش مطالعه ادبیات کنکور

بهترین روش مطالعه ادبیات کنکور ، مطالعه موضوعی آن است نه درس به درس.

ادبیات کنکور به 6 بخش تقسیم می شود. این 6 بخش ، معنی کلمه و هجی کلمه ، تاریخ ادبیات ، آرایه ادبی ، زبان فارسی و شباهت معنایی یکسان بودند.

 

حرفه ای ترین سبک مطالعه ادبیات کنکور به روش موضوعی:

حرفه ای ترین سبک مطالعه ادبیات کنکور و مبحث خواندن ، یعنی مطالعه هر مبحث جداگانه.

بسیاری از کودکان ، درس به درس ادبیات را می خوانند ، مثلاً از درس یک شروع می کنند تا آخرین درس ، که کاملاً اشتباه است.

اما چرا یک موضوع؟

 

همانطور که بررسی کردیم ، ادبیات سوالات کنکور موضوع به موضوع داده می شود ، نه درس به درس ، و روش مطالعه هر موضوع متفاوت است ، بنابراین ما باید یک موضوع را نیز مطالعه کنیم تا بتوانیم به خوبی پاسخ دهیم سوالات. و در ذهن ما ، عناوین باید به صورت منظم و منظم طبقه بندی شوند. بنابراین دلیل اصلی اینکه چرا باید یک موضوع را مطالعه کنیم این است که روش مطالعه مباحث ادبیات با یکدیگر متفاوت است و ما امروز در سایت حرف آخر به طور کامل در مورد این بحث خواهیم کرد. کرد

در ادامه می توانید برای آشنایی بیشتر با ادبیات حرف آخر، نمونه تدریس های ادبیات حرف آخر را مشاهده کیند.

حتی اگر می خواهید برای امتحانات آزمایشی یک قطعه ادبیات بخوانید ، باید آن را به عنوان موضوع بخوانید.

به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید برای امتحانی آماده شوید که در آن از 8 درس ادبیات از شما سال شود.

اکنون باید مباحث این 8 درس را از جمله واژگان ، تاریخ ادبیات و برای آنها جدا کنید تا آنها را جداگانه مطالعه و مطالعه کنید.

 

بودجه بندی ادبیات کنکور:

بودجه بندی ادبیات نظام جدید

همانطور که مشاهده می کنید ، در بودجه ادبیات کنکور تغییراتی ایجاد شده است ، بنابراین باید در نحوه مطالعه ادبیات کنکور نیز تغییراتی ایجاد کنید.

 

در آزمون ورودی سیستم جدید ، تعداد هجی و ارائه ادبی سوالات هر کدام یک سوال افزایش یافته است. بنابراین اهمیت آنها بیشتر شده است و باید توجه بیشتری به آنها داشته باشیم. از طرف دیگر ، مبحث سوالات تاریخ ادبیات از 3 س questionsال به 1 س reducedال کاهش یافته است که اهمیت آن را اندکی کاهش داده است.

در ادامه می توانید تطابق بینظیر ادبیات حرف آخر با کنکور 98 رو مشاهده کنید.

بنابراین ، برای تعیین زمان مطالعه و شناخت اهمیت مباحث ادبیات کنکور ، باید به بودجه بندی آن توجه لازم را داشته باشید. تا بتوانید به هدف و زمینه مورد علاقه خود برسید.

 

نحوه خواندن املا و واژگان ادبیات کنکور:

معنی کلمات ادبیات کنکور

 

مبحث هجی و لغت از مباحث حفظ ادبیات است و باید بارها و بارها مورد بازبینی قرار گیرد.

از این قسمت 3 سوال می آید ، یعنی 12٪ سالات ، و یکی از مباحثی است که اگر به اندازه کافی بخوانید ، مطمئن خواهید شد که می توانید به درستی به آن پاسخ دهید ، بنابراین نباید این سه س missال را از دست دهید. . اگر به اندازه کافی داشته باشید ، می توانید جواب صحیحی بدهید. شمارش سوالات در کنکورهای جدید بسیار مهم شده است. البته بدون حفظ کردن ، می توانید تمام لغات ادبیات را در کنکور یاد بگیرید و برای آشنایی با این روش ، فقط کافی است وارد صفحه هجی و ادبیات ادبیات حرف آخر شوید.

 

نکته طلایی برای کسب 12٪ از دوره ادبیات کنکور:

 روش مطالعه واژگان ادبیات کنکور

 

 نکته ای که باید در روش مطالعه ادبیات در قسمت معنی کلمه بدانید این است که کلمات ستاره دار یا کلمات پایان کتاب درسی سه ساله دبیرستان منابع اصلی و مهم این بخش هستند. و به جرات می توانم بگویم که قسمت عمده معنای سوالات کلمه ادبیات کنکور از این قسمت گرفته شده است.

 

نکته مهم دیگر این است که تمام معانی یک کلمه باید حفظ شود ، به عنوان مثال ، اگر یک کلمه 3 معنی یا بیشتر دارد ، همه آنها باید مورد مطالعه قرار گیرند ، زیرا طراحان از تمام معانی استفاده می کنند. بعضی اوقات حتی بیشتر از معانی نهایی استفاده می کنند که باید بیشتر دقت شود. سپری کردن.

 

 

بعد از آخرین کلمات کتاب ، باید کلماتی را بخوانید که معنی خاص و پیچیده ای دارند و همچنین کلمات هم آوا مهم هستند ، که می توانید از کتاب های درسی برای سهولت دسترسی و خواندن استفاده کنید.

 

نکته بسیار مهم دیگر این است که کلماتی که در انتهای کتاب نیامده اند ، اما در کنکور سال های گذشته مورد س beenال قرار گرفته اند نیز بسیار مهم هستند. این کلمات را حتما بخوانید.

 

سوالات بسیاری از آنها ممکن است در آزمون های ورودی و آزمون های آزمایشی استفاده شود. این کلمات در برخی از کتابهای درسی ذکر شده است. من خودم هنگام مطالعه از فرهنگ لغت معلم استفاده می کردم زیرا کلماتی که در کنکور سال های گذشته استفاده می شد. آنها طرح را در کتاب قرار داده بودند.

در ادامه می توانید مهمرتین مباحث ادبیات کنکور را مطالعه کنید.

 طراح همچنین می تواند قسمتهای مختلف کتاب درسی را زیر سوال ببرد ، بنابراین باید به تمام قسمتهای کتاب تسلط داشته باشید.

و هرگز از هیچ بخشی از کتاب درسی صرف نظر نکنید.

 

ابتدایی ترین روش مطالعه ادبیات کنکور:

هنگام مطالعه معنای کلمات ، سعی کنید به هجی آن نیز توجه کنید ، به ویژه کلمات انتهای کتاب.

هجی کردن کلمات سخت ، حروف بی صدا ، کلماتی که شبیه یکدیگر هستند اما معانی مختلفی دارند نیز بسیار مهم هستند. هجی کلمات ذکر شده در کنکور سال های اخیر نیز بسیار مهم است که باید بخوانید.

سعی کنید همه کلمات مهم را با هجی دشوار خلاصه کرده و تمرین کنید و مرتباً بر آنها مسلط شوید.

برای این قسمت ، بیشتر روی تست ها تمرکز کنید ، سعی کنید کلمات موجود در متن را یاد بگیرید.

برای کودکان سیستم قدیم ، کلمات قسمت هجی کتاب زبان فارسی بسیار مهم هستند و بیشتر کلمات از این قسمت آورده شده است ، اما هیچ کتاب زبان فارسی برای داوطلبان سیستم جدید وجود ندارد و دارای برای آنها حذف شده است. بیشتر داشتن.

در ادامه می توانید محصولات ادبیات حرف آخر را با تخفیف ویژه در سایت مرکزی حرف آخر مطالعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی